بازی هافناوریکسب و کار

راهنمای خرید تلویزیون های حرفه ای برای اجرای بازی های پیشرفته

به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفتیم تا یک راهنمای خرید برای تلویزیون های پیشرفته برای اجرا و نمایش بازی ها ارائه دهیم. انتخاب تلویزیون های این راهنمای خرید بر اساس معیارهای نرخ بازسازی تصویر (Refresh Rate) بالا و زمان تاخیر پایین (Input Lag) است. در تلویزیون های سامسونگ، به دلیل وجود حالت بازی (Game Mode) اجرای بازی ها با کیفیت و سرعت بالاتری انجام می گیرد در نتیحه مدل های سامسونگ انتخاب بهتری برای گیمرها خواهند بود اما در بین محصولات شاهد برند سونی، پاناسونیک، ال جی و فیلیپس نیز خواهیم که عملکرد و کارایی بالا را برای علاقه مندان به بازی به ارمغان خواهند آورد.

بهترین تلویزیون ها در زمینه گیمینگ

تلویزیون 32N5550 از سامسونگ

تلویزیون 32N5550 از سامسونگ

این تلویزیون سامسونگ یک مدل ارزان قیمت برای بازی در رزولوشن HD بوده است. این مدل برای گیمرهایی که به دنبال یک تلویزیون بزرگتر از مانیتورهای معمول با قیمت مناسب هستند مناسب خواهد بود و باید اشاره کنیم که گیمرها می توانند کارایی یک تلویزیون و مانیتور را به صورت همزمان دریافت کنند. در بین مدل های 32 اینچی بازار، این نسخه از تراکم پیکسلی بالاتر و دقت رنگ بیشتری برخوردار است. از دیگر ویژگی های این تلویزیون می توان به رزولوشن 720×1366 اشاره کرد و کیفیت HD در مدل تصاویری به وضوح بالا در اختیارتان قرار خواهد در نتیجه بدون شک عملکرد بهتری از مانیتور را در اختیار خواهید داشت. این تلویزیون از رابط هوشمندی برخوردار نیست اما برای اجرای بازی های مختلف بهترین انتخاب در این رده قیمتی خواهد بود.

محدوده قیمت 3 میلیون تومان

تلویزیون 43MU7980 از سامسونگ

تلویزیون 43MU7980 از سامسونگ

این تلویزیون 43 اینچی با رزولوشن 2160×3840 می تواند تصاویری شفاف و دقیق را برایتان به تصویر بکشد. این مدل با کیفیت تصویر بالایش می تواند تصاویری واقعی را در اختیارتان قرار دهد در نتیجه برای نمایش و اجرای بازی ها گزینه خوبی خواهد بود. در واقع کیفیت تصویر 4K و پشتیبانی از قابلیت HDR، تصاویر را بسیار واضح و واقعی به نمایش می گذارد. علت انتخاب این مدل به عنوانی یک مدل برای اجرای بازی ها قابلیت Motion Rate است که تصاویر در حال حرکت را تار نشان نخواهد داد و به خوبی حرکت تصویر را نمایش می دهد در نتیجه شاهد اجرای خوب بازی ها در این تلویزیون خواهیم بود. باید اشاره کنیم که این مدل بازی های 4K و UHD را به بهترین نحو به نمایش در خواهد آورد.

محدوده قیمت 7 میلیون و 940 هزار تومان

تلویزیون 49N6950 از سامسونگ

تلویزیون 49N6950 از سامسونگ

این تلویزیون 49 اینچی بوده و از پنل خمیده برخوردار است. این مدل منحنی برای فاصله کم گیمرها از تلویزیون و غرق شدن در تصاویر بهترین انتخاب است. در نتیجه اگر نزدیک تلویزیون می نشینید و بازی می کنید حتما این تلویزیون را در لیست خود قرار دهید زیرا انحنای آن شما به خود جذب خواهد کرد و وارد دنای بازی خواهید شد. این مدل از رزولوشن 1080×1920 بهره برده و خمیدگی آن 4200R است. این مدل از تکنولوژی هایی چون موتور تصویر HyperReal، قابلیت Auto Motion Plus و قابلیت Wide Color Enhancer برای افزایش طیف رنگی تصویر بهره می برد در نتیجه با قابلیت ها و تکنولوژی های موجود شاهد بهترین عملکرد در زمینه بازی نیز خواهیم بود. این مدل از رابط هوشمند Smart Hub بهره برده و امکان نصب بازی ها و برنامه های مختلف را به کاربران خواهد داد.

محدوده قیمت 8 میلیون و 550 هزار تومان

تلویزیون KDL-40W650D از سونی

تلویزیون KDL-40W650D از سونی

تلویزیون Sony KDL-40W650D از جمله مدل های خوش قیمت سونی در بازار ایران است. این تلویزیون 40 اینچی از دقت FHD پشتیبانی کرده و دارای فرکانس بالا بازسازی تصویر 200 هرتزی است در نتیجه عملکرد خوبی در اجرا و نمایش بازی ها خواهد داشت. از سوی دیگر کیفیت صدای این مدل تجربه ای متفاوت از بازی را در اختیارتان قرار خواهد داد و شاهد صدایی واضح و فراگیر خواهید بود. این مدل 10 اینچی از رزولوشن 1080×1920 بهره برده و با زاویه دید 178 درجه امکان نمایش از هر نقطه ای را در اختیارتان قرار خواهد داد.

محدوده قیمت 4 میلیون و 950 هزار تومان

تلویزیون KDL-48W650D از سونی

تلویزیون KDL-48W650D از سونی

تلویزیون KDL-48W650D از سونی از فرکانس بالا بازسازی تصویر بالا بهره برده و به همین دلیل در زمینه گیمینگ عملکرد خوبی خواهد داشت. از دیگر ویژگی های این تلویزیون 48 اینچی سونی می توان به رزولوشن 1080×1920، فناوری Advanced Contrast Enhancer و موتور پردازشگر X-Reality Pro اشاره کرد. این مدل با رابط هوشمند لینوکس ارائه شده و امکان نصب بازی ها و برنامه های مختلف را خواهد داشت. در بخش صوتی هم شاهد صدایی فراگیر و واقعی از این تلویزیون خواهیم بود.

محدوده قیمت 5 میلیون و 680 هزار تومان

تلویزیون 49LK63000GI از ال جی

تلویزیون 49LK63000GI از ال جی

این تلویزیون ال جی با نرخ پاسخ دهی و فرکانس بازسازی تصویر بالای خود عملکرد خوبی در زمینه اجرای بازی ها خواهد داشت و بهترین کارایی را در این قیمت در زمینه گیمینگ ارائه خواهد کرد. این محصول از رزولوشن 1080×10920 برخوردار بوده و کیفیت تصویر آن Full HD بوده است. این مدل از رابط کاربری WebOS بهره برده و دارای یک پردازنده 4 هسته ای است. در این مدل با وجود خروجی های 20 واتی شاهد صدایی رسا و فراگیر خواهیم بود. این تلویزیون 49 اینچی می تواند جایگزین خوبی برای یک مانیتور باشد و به خوبی می تواند دو نقش تلویزیون و مانیتور را برایتان ایفا کند. این تلویزیون از قابلیت های پیشرفته و هوشمندی نیز بهره برده که طبیعتا در کیفیت اجرای بهتر بازی ها تاثیر مثبت خواهد داشت.

محدوده قیمت 10 میلیون و 400 هزار تومان

تلویزیون 43PUT6002 از فیلیپس

تلویزیون 43PUT6002 از فیلیپس

این تلویزیون 43 اینچی بوده و از پنل تخت LED بهره می برد. رزولوشن این مدل 2160×3840 بوده و از کیفیت تصویر Ultra HD-4K برخوردار است. این مدل نیز از فرکانس بازسازی تصویر بالایی بهره برده در نتیجه در زمینه اجرا و نمایش بازی جزو انتخاب های بسیار خوب است و نظر بسیاری را به خود جلب کرده است. این تلویزیون هوشمند از رابط هوشمند اختصاصی فیلیپس بهره برده و از منوی فارسی نیز برخوردار است. این مدل 43 اینچی عملکرد راضی کننده و خوبی را در زمینه گیمینگ خواهد داشت و قابلیت های کاربردی زیادی در این ارائه شده که می توانند کاربردی باشند. برای مثال می توان به پشتیبانی از فرمت های گسترده اشاره کرد که امکان اجرای فایل های صوتی و تصویری مختلف امکان پذیر می سازد. از سوی دیگر نرخ پاسخ دهی این مدل بالا بوده و این موضوع در بخش بازی بسیار جلب توجه خواهد کرد.

محدوده قیمت 5 میلیون و 599 هزار تومان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا