بازی هافناوریکسب و کار

The Coalition Gears 5 به آستانه DNA AMD رسیده است، سیستم مورد نیاز فاش شد.

Gears 5، قسمت بعدی در سری بازی‌های ویدئویی Gears of War است که 10 سپتامبر امسال منتشر می‌شود. طبق انتظار، توسعه دهنده The Coalition، توسعه همکاری مشترک بازی‌ها با AMD را اعلام کرده و آن را برای مجموعه شرکت از قسمت‌های GPU و CPU بهینه کرده است.

این بازی از Asynchronous Compute، یکی از مهم‌ترین فناوری‌های AMD برای دستیابی به بخش بالایی در برابر NVIDIA با شرایط عملکرد بهینه، استفاده گسترده‌ای خواهد کرد. به گفته توسعه دهنده، افکت‌های پس از پردازش، به طور انحصاری در Asynchronous Compute اجرا می‌شوند. این بدین معنی است که رندر بازی‌ها به صورت فوق‌العاده ای انجام می‌پذیرد.

FidelityFX به عنوان یکی از جدیدترین فناوری‌های AMD برای بهبود تعهد بصری و وضوح دید، دوباره ظاهر می‌شود. Multithreaded Command Buffering عملیاتی است برای سیستمی که پردازش بازی در پردازشگر Ryzen شرکت AMD را بهبود می‌بخشد. چیزی که به طور خاص در برابر بهره‌برداری از نقاط قوت معماری CPU مجهز شده است.

به نظر می‌رسد این بازی یک امر کاملا مقیاس‌پذیر است. قرار است با حداقل نیازهای شما فقط با 2 گیگابایت VRAM و AMD RX 560 یا NVIDIA GTX 1050 اجرا شود. با این وجود، الزامات ایده‌آل سیستم، خواستار ایجاد یک تنظیم بسیار بهتر است که AMD Radeon VII یا NVIDIA RTX 2080 برای آن فراخوانده شده‌اند. از جمله 16 گیگابایت حافظه سیستم و +100 گیگابایت فضای نصب بیشتر ترجیحا در SSD.

این بازی مانند Gears of War 4 با توجه به شرایط بازار رایانه‌های شخصی، توسعه یافته است. بیش از 35 گزینه گرافیکی مختلف برای کاربران وجود دارد.

امیدواریم که داستان بازی نیز به همان اندازه دستاورد فنی به دست آمده در موتور آن، بهبود داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا