بازی هافناوریکسب و کار

آیا ویندوز 10 امکان Drag & Drop از طریق چشم را خواهد داد؟

براساس گزارش های منتشر شده احتمالا در نسخه های بعدی ویندوز 10 یعنی نسخه 20H1 شاهد قابلیت جالبی خواهیم بود که این قابلیت به کاربران امکان Drag & Drop از طریق چشم را خواهد داد. براساس گفته ها این قابلیت در سال 2020 در اختیار کاربران ویندوز 10 قرار خواهد گرفت. در ادامه به جزییات این خبر خواهیم پرداخت.

امکان Drag & Drop در نسخه های بعدی ویندوز 10

امکان Drag & Drop در نسخه های بعدی ویندوز 10

کشیدن و رها کردن با کنترل چشم یکی از ویژگی های جدیدی است که بر روی آن کار می شود و احتمالا در سال 2020 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این قابلیت به شما اجازه می دهد تا کامپیوتر خود را با چشمان خود بدون هیچ گونه نرم افزار اضافی کنترل کنید. در واقع از این پس سیستم عامل ها به ردیابی چشم مجهز خواهند شد و عمل Drag & Drop بدون ماوس صورت خواهد گرفت.

احتمالا این گزینه نظر بسیاری را به خود جلب خواهد کرد و از عملکرد جالبی برخوردار خواهد بود. از سوی دیگر این قابلیت رویکرد جدیدی از سیستم عامل ها را به ارمغان خواهد آورد. البته امکان غیرفعال سازی آن نیز وجود خواهد شد تا اگر کاربران از عملکرد آن راضی نبودند این روند را به حالت قبلی خود بازگردانند. البته شایان ذکر است که قابلیت های پیشرفته دیگری هم در ویندوز 10 در راه است که می توان به عملکرد جدید اعلان نرم افزارها اشاره کرد. همچنین قابلیت های برنامه Your Phone به طور پیشرفته تری ارائه خواهد شد که در بروزرسانی بعدی شاهد این امکانات جدید خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا