بازی هافناوریکسب و کار

نوت بوک های Aorus vB 2020 با خنک کننده WindForce توسط گیگابایت معرفی شدند

زیر مجموعه کمپانی پیشرو گیگابایت یعنی برند گیمینگ پرمیوم Aorus همچنان به فعالیت خود برای جذب طرفداران گیمینگ ادامه می‌دهد. به واقع Aorus یکی از برترین‌ها در صنعت گیمینگ است که همیشه مرزهای کارایی را جابجا می‌کند. این برند در حال ارائه استاندارد جدیدی در زمینه عملکرد بالا در عین قابل حمل بودن برای حرفه‌ایهاست. Aorus همچنان در سال 2020 با معرفی پردازنده‌های نسل دهم اینتل به عملکرد خوب خود با معرفی نوت بوک های Aorus vB 2020 در دو نسخه Aorus 5 vB و Aorus 7 vB ادامه می‌دهد.

هر دو عضو جدید خانواده Aorus همچنان ویژگی حمل آسان خود را حفظ نموده و البته که سیستم خنک کننده بهبود یافته، نرخ نوسازی 144 هرتز و نمایشگری با پشتیبانی از طیف رنگی وسیع را نیز ارائه می‌دهند.

ما تمرکز خود را روی ارائه تجربه بصری بی نظیر و به شکل همزمان کارایی مورد انتظار گیمرها، به مانند تجربه گیمینگ عمیق و سریع قرار داده‌ایم. همچنین باید به ارزش این لپ تاپ‌‌‌های پرچمدار اشاره کنیم که به کاربران اجازه می‌دهد در روز به کارهای خود رسیدگی کرده و در شب به بازی بپردازند.

Steven Chen معاون ارشد بخش موبایل گیگابایت

نوت بوک های Aorus vB 2020
نوت بوک های Aorus vB 2020

معرفی نوت بوک های Aorus vB 2020

سیستم خنک کننده WINDFORCE

سیستم خنک کننده نوت بوک های Aorus vB 2020

کاملا مشخص است که پردازنده مرکزی و گرافیکی در لپ تاپ‌های گیمینگ به واقع هیولاهای پُرحرارتی هستند و با در نظر گرفتن این موضوع ما بیشتر و بیشتر شاهد لپ تاپ‌های گیمینگ با عملکرد بالایی هستیم که با کنار گذاشتن سیستم خنک کننده قدرتمند به سبکی و باریکی می‌رسند. این امر افزایش حرارت بیش از حد و مشکلاتی مانند لَگ، کاهش زمان استفاده و طول عمر پایین‌تر قطعات را به همراه دارد. نوت بوک های Aorus vB 2020 از سیستم خنک کننده کاملا بهبود یافته WINDFORCE بهره می‌برند که قادر است تا 150 وات حرارت را دفع نماید. این سیستم از 4 هیت پایپ و هیت سینک‌های بهینه شده برخوردار گشته تا از پس دمای CPU و GPU برآید. این سیستم همان عملکرد خنک کنندگی را ارائه می‌دهد که هر گیمری به دنبال آن می‌باشد.

نمایشگر فوق سریع 144 هرتز و گرافیک GeForce RTX

نوت بوک Aorus 5 vB

Aorus 5 vB و Aorus 7 vB به سری گرافیک‌های Nvidia GeForce RTX مجهز شده‌اند تا به علاوه عملکرد عالی ما شاهد کاهش میزان مصرف و دمای کاری باشیم، همچنین تکنولوژی‌های Ray Tracing و DLSS را نیز به آنها اضافه کنیم. گیمرها می‌توانند قابلیت‌های مهم دیگری مانند نمایشگر IPS FHD با نرخ نوسازی فوق سریع 144 هرتز را در نظر بگیرند که یک عامل حیاتی در بازی‌های رقابتیست.

پردازنده 6 هسته‌ای نسل دهم Core i7 10750H

یکی از به روزرسانی‌های اصلی شامل پردازنده جدید نسل دهم یعنی مدل Intel Core i7 10750H با 6 هسته پردازشی و فرکانس بوست تا 5.00 گیگاهرتز است. فراتر از پردازنده، گیگابایت همیشه در زمینه تضمین کیفیت شهرت خوبی داشته و البته که قطعات با کیفیتی را انتخاب می‌کند. از جمله حافظه رم DDR4 2933 و دو حافظه ذخیره سازی M.2 SSD و HDD به همراه وای فای 6 سریع را باید جزئی از انتخاب‌های گیگابایت بنامیم.

لیست مشخصات نوت بوک های Aorus vB 2020

بیشتر بخوانید: معرفی صفحه کلید مکانیکی Aorus K1 با سوییچ‌های Cherry MX Red

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا