فناوری

تماشا کنید: ویدیو مقایسه گرافیکی نسخه اصلی با نسخه ریمیک بازی Resident Evil 4

کاربری در فضای مجازی ویدیو مقایسه‌ای از تفاوت گرافیکی بازی اصلی با نسخه ریمیک Resident Evil 4 را منتشر کرده است.

شرکت «کپکام» (Capcom) اخیراً نمایش تازه‌ای از بازی Resident Evil 4 Remake به خبرنگاران و کاربران فضای مجازی ارائه کرد. آن‌ها در این پیش‌نمایش شاهد مکان‌هایی بودند که قبلاً به طور دقیق در بازی اصلی (نسخه 2005) حضور نداشتند. یکی از بخش‌های جذاب پیش‌نمایش اخیر بازی Resident Evil 4 Remake، رویارویی نمادین کاراکترهای «لئون کندی» (Leon Kennedy) و «جک کراسر» (Jack Krauser) بود. یکی از سوال‌هایی کاربران از Capcom می‌پرسند این است نسخه ریمیک چه تفاوتی با نسخه اصلی دارد؟

کانال یوتیوب ElAnalistaDeBits یک ویدیو مقایسه‌ای میان تفاوت‌های گرافیکی و گیم پلی نسخه 2005 با نسخه ریمیک به اشتراک گذاشته است. شما می‌توانید ویدیو مقایسه‌ای را در پایین صفحه مشاهده کنید:

جزئیات موجود در ویدیو مقایسه میان نسخه اصلی با نسخه ریمیک بازی Resident Evil 4

اگر شما ویدیو را به طور کامل تماشا کنید، متوجه تضادهای چشمگیر میان دو نسخه خواهید شد. نکته جالب این است نسخه اصلی بازی RE4 با وجود گذشت دو دهه از زمان عرضه خود، همچنان از نظر گرافیکی بی‌نظیر عمل می‌کند. آنچه که در ویدیو مشاهده می‌شود، نمایشی از فضا و سبک گیم پلی بازی در مکان «قلعه سلازار» (The Salazar Castle) است. به نظر می‌رسد طرفداران پروپاقرص RE4 با این محیط آشنایی کاملی داشته باشند. در نسخه ریمیک، کمی چیدمان صحنه، نورپردازی مدرن و سطح تازه‌ای از اتمسفر در آن اضافه شده است. غارها در نسخه ریمیک به طور کامل بازسازی شده‌اند. Capcom وعده داده است بازیکنان با معماها و دشمنان چالش‌برانگیزتری نسبت به بازی اصلی روبرو می‌شوند.

ویدیو مقایسه نسخه اصلی با نسخه ریمیک بازی Resident Evil 4

در صحنه مبارزه کاراکتر «کراسر» با چاقو، «کپکام» حالت‌های QTE را برای تمرکز به ارائه سیستم مبارزه جدیدتر در نسخه ریمیک بازی نیز حذف کرده است. البته هنوز به نظر می‌رسد برخی از سکانس‌های بازی دست‌نخورده باقی مانده‌اند. هدف «کپکام» در بازی Resident Evil 4 Remake، ایجاد تعادلی منطقی میان مدرن‌‌سازی و انعطاف‌پذیرکردن سیستم مبارزات است. اما با این حال، این شرکت چیزهای دراماتیک و هیجان‌انگیز بازی اصلی را در نسخه ریمیک حفظ کرده است.

بازی Resident Evil 4 Remake در تاریخ 24 مارس (4 فرودین 1402) برای پلتفرم‌های «پلی استیشن 4» (PlayStation 4)، «پلی استیشن 5» (PlayStation 5)، «ایکس باکس وان» (Xbox One)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و رایانه شخصی (PC) عرضه می‌شود. شرکت «کپکام» قصد دارد در جریان رویداد Capcom Spotlight جزئیات تازه‌تری از این بازی در اختیار کاربران قرار دهد. رویداد Capcom Spotlight در تاریخ 9 مارس (18 اسفند) برگزار می‌شود.

  • رده‌بندی سنی بازی Exoprimal مشخص شد
  • افشای جزئیاتی از بازی کنسل‌شده Dead Rising 5
  • پخش ویدیو گیم پلی جدید از بازی Resident Evil 4 Remake

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا