بازی هافناوریکسب و کار

پاورهای کوچک اما قدرتمند DAGGER PRO از FSP معرفی شدند

شرکت FSP نسل جدید منابع تغذیه خود را راهی بازار کرد؛ پاورهای جدید سری SFX DAGGER PRO که برای سیستم های میانی و رو به بالا مناسب بوده و از عملکرد مناسب در کمار برچسب قیمتگذاری اقتصادی بهره می برند.

معرفی پاورهای جدید DAGGER PRO از FSP

پاورهای جدید شامل دو مدل DAGGER PRO 550W و DAGGER PRO 650W هستند. هر دو پاور به صورت 100 درصد ماژولار طراحی شده و این سری دارای یک تک ریل قدرتمند DAGGER PRO است. استفاده از تراشه MIA IC و کنترلر پیشرفته DC به DC، بهره وری و نهایت بازدهی را تضمین می کنند.

این خانواده به استاندارد 80Plus Gold مجهز هستند؛ یک فن 92 میلی متری، با یاتاقان بزرگ که از نویز صوتی بالا جلوگیری می کنند، تهویه اصلی را بر عهده دارد. این فن از نوع PWM بوده و سرعت گردش آن با دمای پاور تغییر می کند. پاورهای جدید DAGGER PRO از خروجی مجزای 8 پین CPU بهره برده و بخش های خروجی به صورت دیجیتالی برنامه ریزی شده است.

پاورهای جدید DAGGER PRO از FSP

FSP تایید کرده است که مادربردهای Z390 در بالاترین فشار با این منابع تغذیه تست شده اند. این پاور با خازن های 100 درصد ژاپنی E-Caps تولید شده اند. پاورهای DAGGER PRO دارای ابعاد نسبتا کوچکی هستند؛ با این وجود بازدهی و قدرت آنها برای سیستم های روز بسیار کافی است. در صورتی که کیس شما اندازه چندانی برای پاور در نظر نگرفته است، منابع تغذیه DAGGER PRO انتخاب ایده آلی خواهند بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا