بازی هافناوریکسب و کار

زمان رونمایی از سری گلکسی نوت 10 سامسونگ آشکار شد

شرکت سامسونگ هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند گلکسی نوت خود را معرفی و عرضه می‌کند. برای سال 2019 نیز این برند کره‌ای در نظر دارد تا به معرفی چند مدل گلکسی نوت بپردازد که به عنوان سری گلکسی نوت 10 شناخته می‌شود.

سری گلکسی نوت 10 دو مدل استاندارد و پرو را دربرمی‌گیرد. تاکنون شایعات بسیاری پیرامون این سری منتشر شد و براساس گزارش‌ها، سامسونگ درصدد است تا سال جاری متفاوت از سال 2018 عمل کند.

به گزارش وب سایت Cnet، سامسونگ طی رویداد 7 آگوست Unpacked که در بروکلین نیویورک برگزار می‌شود، نسل جدید گلکسی نوت را معرفی خواهد کرد. تا به حال گزارش‌ها ویژگی‌هایی نظیر صفحه نمایش 6.8 اینچی نسخه پرو و صفحه نمایش 6.4 اینچی نسخه استاندارد را افشا کردند.

گذشته از آن چیپ حافظه داخلی UFS 3.0، فناوری شارژ سریع 25 واتی، دوربین اصلی سه گانه 12/12/16 مگاپیکسلی، سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر، حافظه رم 12 گیگابایتی، حافظه داخلی پایه 256 گیگابایتی، باتری 4170 میلی آمپری نسخه پرو، پردازنده هشت هسته‌ای 7 نانومتری اسنپدراگون 855 یا اگزینوس 9825 و برخی دیگر نیز سایر جزئیات نسل جدید گلکسی نوت 10 است.

شایان ذکر است که گلکسی نوت 10 در هر دو نسخه وضوح QHD+ داشته و پنل Dynamic AMOLED که در مقایسه با سوپرامولد کیفیت بهتری دارد، برای محصولات نسل جدید سامسونگ در نظر گرفته شده است.

اطلاعات بیشتری از سری گلکسی نوت در دست نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود سامسونگ چه محصولاتی را برای معرفی در دست توسعه دارد. پیش بینی می‌شود در کنار دو مدل گلکسی نوت 10، شاهد رونمایی تبلت گلکسی تب اس 5، ساعت هوشمند گلکسی واچ و غیره باشیم. به هر حال جزئیات کافی نیست تا به آن پرداخت و باید منتظر ماند مشخص شود کره ای‌ها چه برنامه‌ای برای نسل جدید گوشی هوشمند گلکسی نوت خود در سر دارند.

همانطور که می‌دانید گلکسی نوت 10 با طراحی بروزرسانی شده و مشخصات سخت افزاری بزرگ عرضه می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا