بازی هافناوریکسب و کار

کتاب خوان کاغذ الکترونیکی جدید Kindle Oasis رونمایی شد

شرکت آمازون تاکنون محصولات سخت افزاری مختلفی معرفی و عرضه کرده است که از جمله باید به تبلت فایر آمازون و اسپیکرهای هوشمند اکو اشاره کرد. اما علاوه بر محصولات مورد اشاره، کتاب خوان کاغذ الکترونیکی سری Kindle هم وجود دارد که از بهترین‌ها در نوع خود هستند.

به تازگی برند مورد اشاره تصمیم گرفت مدل بروزرسانی شده کتاب خوان کاغذالکترونیکی Kindle Oasis را معرفی کرد. این تبلت دارای نمایشگری با تراکم پیکسلی 300ppi است و افراد می‌توانند رنگ نمایشگر را از سرد به گرم سفارشی سازی کنند.

حتی نمایشگر Kindle Oasis جدید به طور خودکار در تنظیم شده و خود را مطابق با نور محیط تنظیم می‌کند. بنابراین در شب نور نمایشگر کاهش یافته و در روز افزایش پیدا می‌کند. به لطف فناوری نسل جدید e-ink در Kindle Oasis جدید، به سرعت نمایشگر مطابق با حالت صفحه نمایش تغییر می‌کند. همچنین این تبلت کتاب خوان در برابر آب مقاوم است اما چندان دوام بالایی نمی‌تواند از خود نشان دهد.

به گفته آمازون این تبلت کتاب خوان با استاندارد IPX8 می‌تواند در عمق 2 متری آب قرار می‌گیرد و تا 60 دقیقه هم در آب باقی می‌ماند. تبلت کتاب خوان Kindle Oasis جدید از 24 جولای سال جاری برای پیش خرید دردسترس قرار می‌گیرد. نسخه 8 گیگابایت حافظه داخلی این تبلت 249.99 دلار و نسخه 32 گیگابایتی با قیمت 279 دلار به فروش می‌رسد.

شرکت آمازون در نظر دارد تبلت کتاب خوان کاغذ الکترونیکی خود را در رنگ‌های گرافیتی و طلایی به فروش می‌رسد. مشخص نیست این کتاب خوان کاغذ الکترونیکی چه زمانی راهی بازار خواهد شد و انتظار می‌رود بزودی شرکت آمازون جزئیات عرضه این کتاب خوان کاغذ الکترونیکی را مشخص کند. شایان ذکر است که اخیرا این کمپانی تبلت‌های جدید فایر را معرفی کرده و راهی بازار کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا