فناوری

تاریخ اکران فیلم Minecraft به سال 2025 موکول شد

شرکت فیلم‌سازی «برادران وارنر» (Warner Bros) اعلام کرد فیلم «ماینکرافت» (Minecraft) با بازی جیسون موموآ در سال 2025 اکران می‌شود.

شرکت فیلم‌سازی Warner Bros پس از گذشت 9 سال بالاخره تاریخ اکران فیلم Minecraft را به طور رسمی اعلام کرد. به گفته خبرگزاری «ددلاین» (Deadline)، فیلم Minecraft در تاریخ 4 آوریل 2025 (15 فروردین 1404) در سینماهای سراسر دنیا اکران می‌شود.

فیلم Minecraft توسط «جرد هس» (کارگردان فیلم Napeleon Dynamite) ساخته می‌شود و «جیسون موموآ» (بازیگر سریال‌های See و Game of Thrones) در این فیلم ایفای نقش می‌کند. ساخت این فیلم از سال 2014 تایید شد و در این مدت کارگردان‌های زیادی برای ساخت فیلم مذکور در نظر گرفته شده بودند. فیلم Minecraft قرار بود در سال 2014 توسط «شان لوی» (تهیه‌کننده اجرایی سریال Stranger Things) ساخته شود. سپس در سال 2015 «راب مک‌النی» جایگزین «لوی» برای ساخت فیلم «ماینکرافت» شد. «استیو کارل» قرار بود در فیلم Minecraft ایفای نقش کند و سپس این فیلم در تاریخ 24 مه 2019 به اکران عمومی در آید.

اکران فیلم Minecraft

تاخیرهای متعدد در تاریخ اکران فیلم Minecraft؛ انصراف کارگردان‌های بزرگ از ساخت اقتباس سینمایی ماینکرافت

در سال 2019، «مک‌النی» از پروژه ساخت اقتباس سینمایی Minecraft جدا شد و «پیتر سولت» وظیفه کارگردانی اثر مذکور را برعهده گرفت. «سولت» قصد داشت فیلم‌نامه Minecraft را بازنویسی کامل و این اثر را برای اکران در تاریخ 4 مارس 2022 آماده کند. «سولت» هم در سال گذشته از این پروژه کنار گذاشته شد و در نهایت «هس» در مقام کارگردان فیلم Minecraft حضور پیدا می‌کند.

نسخه جدید بازی Minecraft با نام فرعی Minecraft Legends اواخر ماه جاری (14 آوریل) برای پلتفرم‌های «پلی استیشن 4» (PlayStation 4)، «پلی استیشن 5» (PlayStation 5)، «ایکس باکس وان» (Xbox One)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S)، «نینتندو سوئیچ» (Nintendo Switch) و رایانه شخصی (PC) عرضه می‌شود. این بازی از قابلیت کراس پلتفرم و Matchmaking برخوردار خواهد بود.

  • مشخصات سیستم مورد نیاز بازی Star Wars Jedi: Survivor اعلام شد
  • تاریخ انتشار فیلم The Five Nights at Freddy’s به طور رسمی اعلام شد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا