فناوری

نارضایتی کاربران از تغییرات بخش Mercenaries در بازی Resident Evil 4 Remake

حالت Mercenaries بازی Resident Evil 4 Remake یک روز زودتر از موعود در برخی مناطق (از جمله کره جنوبی) منتشر شده و بازیکنان از حذف برخی از عناصر کلیدی این بخش احساس نارضایتی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری IGN، حالت Mercernaries بازی RE 4 Remake یک روز زودتر از موعد در دسترس کاربران کره‌ای قرار گرفته است. حالت Mercenaries یکی از بخش‌های فرعی و دوست‌داشتنی سری Resident Evil به شمار می‌آید. بازیکنان در این حالت با موجی از زامبی‌های مختلف روبرو می‌شوند. آن‌ها در صورت عبور از هر سطح، امتیازهای بالایی را دریافت می‌کنند. بازیکنان در زمان پایان بازی اصلی Resident Evil 4 می‌توانستند حالت Mercenaries را باز کنند. اما به نظر می‌رسد شکل دسترسی بازیکنان به این حالت در نسخه بازسازی بازی مذکور تفاوت دارد. شرکت «کپکام» (Capcom) اعلام کرد بخش Mercenaries به صورت جداگانه در تاریخ 7 آوریل (18 فروردین) منتشر می‌شود.

بخش Mercenaries بازی Resident Evil 4

تغییرات بخش Mercenaries در بازی Resident Evil 4؛ نارضایتی کاربران از حذف کاراکترهای محبوب در این بخش

بازیکنان به محض دسترسی به بخش Mercenaries متوجه شدند شخصیت‌های «آدا وانگ» و «آلبرت وسکر» در این بخش قابل بازی نیستند. «کپکام» در نظر دارد کاربران برای دسترسی به چنین محتویاتی باید هزینه‌ای پرداخت نمایند. این اتفاق منجر به نارضایتی تعداد زیادی از طرفداران این سری شده است.

یکی دیگر از مشکلات بازیکنان این است DLC جدید به شکل باندل‌های Weapon Upgrade Ticket در فروشگاه پلی‌استیشن قرار داده شده‌اند. این بسته‌های به‌روزرسانی را می‌توان در هر موقع که بازیکنان می‌خواهد از فروشگاه Merchant و در ازای ارتقای اسلحه خود بازخرید کنند. گفتنی است این قابلیت در بخش Mercenaries قابل استفاده نخواهد بود.

به اعتقاد بازیکنان، اضافه شدن مدل «پرداختی» برای یک بخش چندنفره رقابتی ممکن است قابل تحمل باشد اما در بخش تک‌نفره، این امر کمی غیرقابل درک تلقی می‌شود. بازی Resident Evil 4 Remake هم‌اکنون برای کنسول‌های «پلی استیشن 4» (PlayStation 4)، «پلی استیشن 5» (PlayStation 5)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و رایانه شخصی (PC) قابل دریافت است.

  • اشاره سکانس پایانی Resident Evil 4 Remake به احتمال ساخت بازسازی Resident Evil 5
  • مادهای جدید Resident Evil 4 Remake کاراکترهای Ashley و Ada را قابل بازی می‌کنند

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا