فناوری

معرفی جزئیات حالت نیو گیم پلاس بازی God of War Ragnarok

استودیو «سانتا مونیکا» (Santa Monica) از طریق وبلاگ رسمی «پلی استیشن» اعلام کرد حالت «نیو گیم پلاس» (New Game Plus) بازی God of War Ragnarok از طریق یک به‌روزرسانی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

ساعاتی پیش، استودیو Santa Monica به طور رسمی از انتشار حالت New Game Plus برای بازی God of War Ragnarok خبر داد. حالت New Game Plus به بازیکنان ابزارها، تجهیزات، اسلحه‌ها و مهارت‌های جدیدی را ارائه می‌دهد. این حالت به غیر از ارائه تیرکمان‌های Sonic و Hex، انواع ویژگی‌ها و محتویات تازه‌ای را برای بازیکنان معرفی می‌کند.

حالت NG Plus بازی God of War Ragnarok تجهیزات و سقف تازه‌ای برای سطح «کریتوس» (Level Cap)، Enchantment‌ها و سایر موارد متعددی را به درون بازی اضافه می‌کند. این حالت دارای «بارهای» (Burderns) بیشتری است که در صورت انتخاب‌شدن، مسیر بازی را برای بازیکن سخت‌تر می‌کند. حالت New Game Plus سطح مبارزات با مینی‌باس‌های بازی را چالش‌برانگیزتر می‌کند. بدین منظور باس‌های Hateful و Ormstunga با حرکات‌های جدید به استقبال مبارزه با بازیکنان می‌روند. شیوه مبارزه باس‌فایت‌های اصلی هم به کل با تجربه این حالت دستخوش تغییر شده است. گفتنی است در صورتی که بازیکنان حالت «نیو گیم پلاس» را با بالاترین درجه سختی تجربه کنند، یک زره ویژه Runic Armor دریافت می‌کنند.

حالت نیو گیم پلاس بازی God of War

دسترسی کاربران به زره‌های متنوع در حالت نیو گیم پلاس بازی God of War Ragnarok

بازیکنان در حالت جدید بازی God of War Rangarok با طیف گسترده‌ای از زره‌های جنگی روبرو می‌شوند. به عنوان مثال، زره Armor of the Black Bear سطح قدرت و دفاع «کریتوس» را افزایش می‌دهد. زره Spartan سطح قدرت را در لول یک قفل می‌کند و زره Ares Armor میزان سلامتی «کریتوس» را با ضربات خوش‌شانس کاهش می‌دهد. فهرست کامل زره‌های جدید بازی God of War Ragnarok بدین شرح است:

  • Spartan Armor: این زره در فروشگاه Huldura Brothers قابل دریافت است.
  • Armor of the Black Bear: کاربران به محض شروع حالت NG Plus می‌توانند به این زره مجهز شوند.
  • Ares Armor: این زره هم در فروشگاه Huldura Brothers قابل دریافت است.
  • Zeus Armor: این زره پس از شکست باس‌ فایت Gná the Valkyrie Queen و تکمیل Remnants of Asgard قابل دریافت خواهد بود.
  • Spartan Aspis (سپر جدید): این زره هم در فروشگاه Huldura Brothers قابل دریافت است.

بازی God of War Ragnarok هم‌اکنون برای پلتفرم‌های «پلی استیشن 4» (PlayStation 4) و «پلی استیشن 5» (PlayStation 5) قابل دسترس است و کاربران می‌توانند حالت New Game Plus را به بازی اضافه نمایند.

  • ادعای بن پرندرگست: کاراکتر Tyr به سری God of War بازمی‌گردد
  • هیروشی تاکای از شباهت بازی Final Fantasy XVI با God of War می‌گوید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا