بازی هافناوریکسب و کار

تماشا کنید: کالبدشکافی گوشی زنفون 6 ایسوس و کشف ساختار دوربین چرخشی آن

ایسوس اواخر اردیبهشت ماه پرچمدار جدید خود، زنفون 6 را معرفی کرد. این گوشی از نظر مشخصات سخت‌افزاری مشابه با دیگر پرچمداران فعلی بازار به نظر می‌آید، اما یک تفاوت اساسی با آنها دارد و آن دوربین چرخشی است که در قاب پشتی گوشی تعبیه شده و به عنوان دوربین سلفی نیز قابل استفاده می‌باشد.

هفته گذشته ویدئویی از تست مقاومت این گوشی با شما به اشتراک گذاشتیم که در آن زک نلسون به سراغ Zenfone 6 ایسوس رفته بود و با تست‌های همیشگی خود میزان مقاومت این دستگاه و دوربین چرخشی آن را مورد بررسی قرار داد. گوشی بالارده جدید ایسوس از آزمون سخت نلسون سربلند بیرون آمده و باوجود تمام شکنجه‌هایی که به دوربین این گوشی اعمال کرد، زنفون 6 سربلند بیرون آمد. زک وعده داد که در صورت سالم ماندن این گوشی به‌زودی کالبدشکافی آم را نیز منتشر خواهد کرد.

کالبدشکافی زنفون 6 ایسوس

کانال یوتیوبی JerryRigEverything در جدیدترین ویدئوی خود، همانطور که وعده داده بود دوباره به سراغ رنفون جدید ایسوس رفته تا با کالبدشکافی این دستگاه به ساختار درونی این گوشی و چگونگی عملکرد دوربین چرخشی آن پی ببرد. مراحل ابتدای کار که شامل باز کردن قاب پشتی و پیچ‌های متصل کننده اجزا گوشی به یکدیگر می‌شود، مشابه با اکثر گوشی‌های فعلی بازار است. اما زمانیکه نوبت به دوربین چرخشی زنفون 6 ایسوس می‌رسد، اوضاع کمی متفاوت با آن چیزی خواهد بود که تا امروز در کالبدشکافی گوشی‌های هوشمند دیده‌اید. البته سر هم کردن دوباره گوشی و جا زدن دوباره قطعات آن نیز چالش بزرگی در این کالبدشکافی است و نتیجه آن نیز ممکن است باعث تعجب شما شود. برای آنکه در جریان دقیق کالبدشکافی گوشی پرچمدار جدید ایسوس توسط JerryRigEverything قرار بگیرید، از شما دعوت می‌کنیم ویدئوی زیر را تماشا بفرمایید و نظرات خود را درخصوص آن با ما به اشتراک بگذارید. (لینک دانلود ویدئو)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا