فناوری

بنچمارک ریلمی GT 2 Pro در AnTuTu مرز 1 میلیون را رد کرد

چند هفته پیش بود که گوشی ویوو با چیپست Dimensity 9000 مدیاتک در AnTuTu ظاهر شد و توانست امتیازی بالاتر از 1 میلیون کسب کند. چندی پیش نیز گوشی مرموزی که مشخص نبود متعلق به چه برندی است با چیپست Snapdragon 8 Gen1 کوالکام مرز امتیاز 1 میلیون را رد کند. حالا در جدیدترین مورد دستگاهی از برند ریلمی رکوردشکنی کرده است. امروز بنچمارک گوشی‌ای که انتظار می‌رود ریلمی GT 2 Pro باشد در AnTuTu به بیرون درز کرده و مشخص شده که این گوشی هم به کمپین 1 میلیونی‌ها پیوسته است.

  • رکوردشکنی پردازنده Dimensity 2000 مدیاتک با کسب امتیاز 1 میلیون در AnTuTu
  • امتیاز اسنپدراگون 8 Gen1 در AnTuTu از 1 میلیون گذشت

این گوشی که به تازگی بنچمارک آن لو رفته مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 1 بوده و شماره مدل آن RMX3300 است. در شایعات پیشین ادعا شده بود که Realme GT 2 Pro دارای شماره مدل RMX3301 است. بنابراین به احتمال بسیار بالا این گوشی همان پرچمدار جدید ریلمی با تفاوت‌های جزئی خواهد بود.

بنچمارک ریلمی GT 2 Pro در AnTuTu مرز 1 میلیون را رد کرد

برند ریلمی تا امروز هیچ اطلاعاتی در رابطه با گوشی جی تی 2 پرو منتشر نکرده است، اما شایعات پیشین فاش کرده است که این گوشی در درون جعبه دارای رابط کاربری Realme UI 3.0 بر پایه اندروید 12 است و از امکاناتی مانند رم LPDDR5، حافظه‌های UFS 3.1، نمایشگر 6.51 اینچی AMOLED با رزولوشن FullHD+ و نرخ نوسازی 120 هرتز بهره خواهد برد.

همچنین شایعه شده است که Realme GT 2 Pro دارای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در جلو و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز به OIS (لرزشگیر اپتیکال تصویر) در قاب پشتی است. این گوشی از شارژر فوق سریع 125 وات پشتیبانی خواهد کرد، اما در رابطه با ظرفیت باتری آن هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست.

از آنجاییکه GT 2 Pro هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است، انتظار می‌رود که اوایل سال 2022 زمان رونمایی آن باشد. در شایعات گفته شده که قیمت این گوشی حدودا 4000 یوان، معادل 625 دلار یا 555 یورو خواهد بود.

  • تقلب ریلمی GT در بنچمارک AnTuTu و محرومیت سه ماهه
  • پرقدرت ترین گوشی ماه گذشته – پرچمداری با اسنپدراگون ۸۸۸

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا