فناوری

بهترین بازی های جهان باز رایگان برای اندروید

بازی‌های جهان باز فوق العاده هستند. بازیکنان تمام دنیای بازی را در دستان خود دارند. آنها می‌توانند کاوش کنند، داستان را انجام دهند، به ماموریت‌های جانبی بپردازند و به طور کلی هر شکلی که می‌خواهند در دنیای بازی قدم بزنند. Grand Theft Auto III این سبک را متحول کرد و در سوی دیگر یکی از محبوب‌ترین بازی‌های جهان، Minecraft، یک عنوان جهان باز است. می‌توانید مکانیک جهان باز را در بازی‌های تیراندازی، بازی‌های RPG، بازی‌های ماجراجوییو ماشین سواری و انواع ژانرهای دیگر پیدا کنید. این بدان معناست که شما انتخاب های زیادی دارید. اما، در این مقاله، ما به بهترین عناوین رایگان جهان باز برای اندروید خواهیم پرداخت، بازی‌هایی که می‌توان آنها را در دسترس‌ترین گزینه‌های ممکن دانست.

  • معرفی بازی موبایل The Division Resurgence نسخه رایگان سری جهان باز یوبی سافت

لیست بهترین بازی های جهان باز رایگان اندروید

  • ARK: Survival Evolved
  • Gangster Vegas: World of Crime
  • Genshin Impact
  • Oceanhorn
  • Pokemon Go
  • Old School RuneScape
  • Sky: Children of Light
  • Tower of Fantasy

ARK: Survival Evolved

ARK: Survival Evolved یک بازی ماجراجویی جهان باز با بقا و سایر عناصر گیم پلی است. بازیکنان سعی می‌کنند از طبیعتی پر از دایناسورها جان سالم به در ببرند. شما می‌توانید یک پایگاه بسازید، دایناسورهای مختلف را برای استفاده خود رام کنید و ابزارهایی بسازید. علاوه بر این، یک عنصر اجتماعی نیز وجود دارد. شما می‌توانید با (یا در مقابل) بازیکنان دیگر بازی کنید و حتی برای همکاری بیشتر به Tribes بپیوندید. بازی به صورت اشتراک اختیاری رایگان عرضه شده است. اشتراک پولی آن برای تجربه خاص‌تر و اتصال به سرورهای بهتر در نظر گرفته شده است، اما اگر راستش را بخواهید، برای لذت بردن از بازی واقعاً به این هزینه نیازی ندارید.

Gangster Vegas: World of Crime

Gangster Vegas: World of Crime یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های جهان باز اندروید است. در واقع آن را می‌توان یک اسکی از مجموعه محبوب Grand Theft Auto دانست. بازیکن در یک شهر رها می‌شود و می‌تواند در حین انجام ماموریت‌های داستانی و ماموریت‌های جانبی در شهر آزادانه گردش کند. همچنین تعداد زیادی بازی کوچک مانند کازینو، چالش‌های مسابقه‌ای، کلکسیون‌ها و موارد دیگر وجود دارد تا بازیکن را مشغول نگه دارد. در مقایسه با اندازه و عمق یک بازی کنسول یا PC در حد و اندازه‌ی Grand Theft Auto 5 بسیار کوچک و محدود است، اما یک جایگزین قابل استفاده و یک بازی ماجراجویی جهان باز اندروید خوب با عناصر شوتر و در عین حال رایگان است.

Genshin Impact

Genshin Impact یکی از جدیدترین بازی‌های جهان باز موبایل است. این بازی به شدت یادآور Zelda: Breath of the Wild است. شما یک جهان باز بزرگ برای کاوش دارید و می‌توانید وجب به وجب آن را سیر کنید. این بازی حتی یک گلایدر به شما می‌دهد تا پیمودن مسافت‌های طولانی‌ را کمی آسان کنید. از نظر گیم پلی، این یک بازی RPG اکشن با عناصر سبک گاچا است. شخصیت‌های اضافی از طریق ماموریت‌ها باز می‌شوند نه اینکه مانند بسیاری از گاچاها با پول درون بازی آن‌ها را جذب کنند. ما از توجه به جزئیات در این مورد قدردانی می‌کنیم و این بازی پتانسیل‌ زیادی در خود برای محبوب ماندن به مدت طولانی دارد.

Oceanhorn

Oceanhorn یک بازی ماجراجویی شبیه به سری Legend of Zelda از نظر مکانیکی است. بازیکن یک سری جزایر برای کاوش دریافت می‌کند که هر کدام دنیای باز کوچک خودشان را دارند. پازل‌های مختلف، مینی بازی‌ها و چیزهایی برای جمع آوری همراه با داستان وجود دارد. از نظر فنی کاملا با تعریف کلمه جهان باز سازگار نیست زیرا چندین بخش وجود دارد که از یکدیگر جدا هستند. اما با این حال، در هر یک از آنها کاملا آزاد و رها هستید. نمی‌توان این بازی را در حد و اندازه‌ی Legend of Zelda دانست، اما روح آن وجود دارد و موسیقی متن آن توسط Nobuo Uematsu معروف، آهنگساز اکثر بازی‌های Final Fantasy قبلی کار شده است، که خود یک امتیاز عالی به حساب می‌آید.

Pokemon Go

Pokemon Go را می‌توان یک بازی جهان باز واقعی در نظر گرفت، زیرا در این بازی بازیکنان دنیای واقعی را کشف می‌کنند و از ویژگی‌های واقعیت افزوده در بازی، برای بازی کردن در دنیای واقعی استفاده می‌کنند. در سرتاسر دنیای واقعی باشگاه‌های ورزشی و Poke Stops وجود دارد و شما در زندگی واقعی به آنجا سفر می‌کنید تا بجنگید یا آیتم‌ها را جمع‌آوری کنید. این بازی از روزهای اول تا حد زیادی تکامل یافته است. می‌توانید با مربیان مبارزه کنید، باشگاه‌ها را تصاحب کنید، آیتم‌ها را جمع‌آوری کنید، برای جوجه‌آوری تخم‌ها قدم بزنید و ماموریت‌های درون بازی را کامل کنید. با این حال ظاهرا بازی دچار یک سری از مشکلات شده است که منجر شده برخی از بازیکنان قدیمی در حال باختن باشند، اما باز هم این بازی سرگرم کننده و خانواده پسند است. البته این نکته را هم باید گوشزد کنیم که در هنگام بازی کردن در دنیای واقعی حتما نکات ایمنی را رعایت کنید.

Old School RuneScape

RuneScape یکی از محبوب‌ترین MMORPG‌های تمام دوران است. همچنین تقریباً 20 سال است که این بازی وجود دارد. این یک MMORPG جهان باز با امکان بازی انفرادی و مشارکتی است. تعداد زیادی ماموریت اصلی و فرعی برای بازی کردن، کلی چیز برای جمع‌آوری، تجهیزات برای پیشرفت و موارد دیگر در این بازی وجود دارد. این بازی همچنین دارای یکی از عمیق‌ترین اقتصادهای بازیکن محور در بین تمام بازی‌ها است. نسخه رایگان شامل بخش بسیار زیادی از بازی است، اما اگر از خدمات اشتراک استفاده کنید، مهارت‌های اضافی، دنیای بزرگ‌تر، ماموریت‌های بیشتر و 400 اسلات بانکی اضافی دریافت خواهید کرد. همچنین یکی از معدود MMORPG هایی است که دارای اشتراک و بدون تراکنش‌های کوچک است.

Sky: Children of Light

Sky: Children of Light در این ژانر کمی متفاوت است. این یک بازی جهان باز است، اما شبیه یک تجربه GTA یا Minecraft نیست. در عوض، بازیکنان در سراسر جهان حرکت می‌کنند تا همه چیزهای عجیب و غریب آن را کشف کنند. این کمی شبیه به شوالیه‌های پورتال است که در آن هفت منطقه مختلف برای کاوش وجود دارد، اما شما آزاد هستید که در اوقات فراغت خود آنها را کاوش کنید. بنابراین برخی از سخت گیران ممکن است آن را به عنوان یک بازی جهان باز واقعی تشخیص ندهند. در هر صورت، واقعا لذت بخش است و سبک هنری و فضای این بازی می‌تواند شما را مجذوب خود کند. این بازی نسبت به بقیه در این ژانر بسیار آرام‌تر است، پس می‌توان آن را یک گزینه مناسب برای به دست آوردن حس آرامش در طول روز در نظر گرفت.

Tower of Fantasy

Tower of Fantasy یک MMORPG جهان باز است. این بازی کمی شبیه به Genshin Impact است، اما در جزئیات به نظر می‌رسد که Genshin کمی جلا بیشتری داشته باشد. هنگام بازی کرد در حالی که داستان را پیش می‌برید، در دنیای بازی پرسه می‌زنید و منابع تقریباً بی‌پایانی از ماموریت‌های جانبی را تکمیل می‌کنید. بازیکنان می‌توانند شخصیت‌های خود را بسازند و آنها را باب میل خود سفارشی کنند. برخی از عناصر گاچا نیز در این بین وجود دارد، اما بیشتر برای بخش اسلحه است. کنترل‌های مبارزه در درجه اول اکشن RPG هستند، به شکلی که شما در اطراف پرسه می‌زنید، دشمنان را پیدا می‌کنید و از توانایی‌های خود برای شکست دادن آنها استفاده می‌کنید. قطعا ورود به آن کار سختی نیست، و زمانی که این کار را انجام دهید بسیار سرگرم کننده است.

البته که لیست بهترین بازی های جهان باز اندروید می‌توانست طولانی‌تر از این‌ها باشد، اما از آنجا که تمرکز ما بر روی بازی‌های رایگان بوده است، این لیست کمی محدود شده است، اما مطمئن باشید که با نصب و بازی کردن هر یک از موارد بالا می‌توانید از پرسه زدن در جهانی باز و کشف شگفتی‌های آن لذت ببرید.

مطالب مرتبط:

  • درآمد اکتیویژن بلیزارد از بازی موبایل بیشتر از دیگر پلتفرم‌هاست
  • معرفی بازی موبایل The Division Resurgence نسخه رایگان سری جهان باز یوبی سافت
  • بازی موبایل Doom سال 2005 بر روی ویندوز نیز عرضه شد!
  • هدف نتفلیکس تا پایان سال 2022 دسترسی به 50 بازی موبایلی است

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا