بازی هافناوریکسب و کار

هیدئو کوجیما پیشنهاد می‌کند Death Stranding را به‌صورت آنلاین بازی کنید

بااین‌که بازی «Death Stranding» را می‌توانید به‌طور آفلاین بازی کرده و یک تجربه‌ی انفرادی جذاب را برای خود رقم بزنید، اما عناصر بخش چندنفره‌ی آن، یا «Social Strand System»، به‌عنوان یکی از جنبه‌های اصلی این بازی در نظر گرفته شده است. این سیستم بازیکنان را در تعامل و کمک به یکدیگر قرار داده و آن‌ها را به اکتشافات و ماجراجویی‌ها سوق می‌دهد. در ادامه خبر با سخت‌افزارمگ همراه باشید.

اگرچه خیلی‌ها تمایل دارند این بخش بازی را کنار بگذارند و Death Stranding را به‌عنوان یک بازی تک‌نفره تجربه کنند، اما کارگردان این بازی، «هیدئو کوجیما»، آن را توصیه نمی‌کند. کوجیما در مصاحبه‌ای با «Famitsu» گفت اگر دوست دارید می‌توانید آفلاین بازی کنید، اما با این کار یک جنبه‌ی مهم از بازی را از دست خواهید داد. او توضیح داد:

«اگر آفلاین بازی کنید، پشتیبانی سایر بازیکنان‌ها را از دست می‌دهید و این به تجربه‌ای کاملا مستقل و تک‌نفره تبدیل می‌شود. به نظر ما خیلی‌ها اتصال اینترنت برای پلی‌استیشن 4 خود دارند، در نتیجه دید من برای این بازی همیشه به‌این‌صورت بود که آن را به شکل یک تجربه‌ی انفرادی بسازم، در حالی که شما را به سایر بازیکنان هم متصل می‌کند. با متصل نبودن به اینترنت، شما به‌طور اسرارآمیز با یک مورد خاص در بازی روبه‌رو نخواهید شد. کسانی که اتصال اینترنت ندارند یا اصلا نمی‌خواهند بازی‌های آنلاین را تجربه کنند، همچنان می‌توانند Death Stranding را آفلاین بازی کنند، اما من واقعا این را پیشنهاد نمی‌کنم.»

نقد و بررسی‌ها حاکی از این موضوع هستند که بخش چندنفره Death Stranding، حاوی عناصر جالبی است و با بخش آفلاین تفاوت‌هایی دارد، اما این تفاوت‌ها خیلی اساسی نیستند و کسانی که نمی‌خواهند یا نمی‌توانند آنلاین بازی کنند، چیز زیادی را از دست نخواهند داد.

Death Stranding در تاریخ 8 نوامبر (17 آبان) برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود و در تابستان 2020 می‌توانیم شاهد انتشار نسخه‌ی ویندوز آن باشیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا