فناوری

سیستم‌ عامل HarmonyOS 3.1 با ویژگی صفحه قفل سفارشی معرفی شد

روز گذشته هواوی سیستم‌ عامل HarmonyOS 3.1 را معرفی کرد. گوشی‌های سری هواوی P60 اولین دستگاه‌های هوشمندی هستند که این سیستم عامل جدید را با ویژگی صفحه قفل سفارشی دریافت می‌کنند.

سیستم‌عامل HarmonyOS 3.1 با زبان توسعه ArkTS عرضه می‌شود که بر پایه TypeScript (TS) توسعه یافته است و با فریم‌ورک ArkUI مطابقت دارد. کامپایلر Ark به افزایش سرعت و کارایی برنامه‌ها کمک می‌کند.

HarmonyOS 3.1 به کاربران اجازه می‌دهد که صفحه قفل را با گزینه‌های جدید و ویژگی‌های خاص سفارشی‌سازی کنند. این نسخه از ابزارک‌های آب‌وهوا سه‌بعدی پویا پشتیبانی می‌کند که امکان دسترسی آسان به زمان، آب و هوا، تاریخ، اعلان‌ها و سایر اطلاعات را با AOD فراهم می‌کند.

معرفی سیستم عامل HarmonyOS 3.1 هواوی

این نرم‌افزار جدید همچنین تجربه کاربری جدیدی ارائه می‌کند که به طور انحصاری برای دستگاه های هواوی طراحی شده است و بهینه‌سازی‌هایی در برنامه‌ دوربین اعمال می‌کند.

HarmonyOS 3.1 با سیستم امنیتی و حفظ حریم خصوصی بهبودیافته راه‌اندازی شد. این سیستم‌عامل امکان کنترل کامل امنیت فعالیت‌های پس‌زمینه، برنامه‌های مخفی و موارد دیگر را دراختیار کاربران قرار می‌دهد. به‌طور کلی، این سیستم‌عامل جدید ارتقای قابل‌توجهی نسبت به نسخه قبلی خود داشته است.

به گفته هواوی، سیستم عامل HarmonyOS روزانه بیش از 3.6 میلیون برنامه مخرب و 200 میلیون حمله مخرب را حذف می‌کند. این اقدام گامی در جهت اطمینان از ایمن‌ماندن گوشی هوشمند در هر شرایطی است.

علاوه بر این، HarmonyOS 3.1 به شما اجازه می‌دهد از انیمیشن‌های شگفت‌انگیزی که بخشی از HarmonyOS 3.0 نیستند نیز لذت ببرید. افزودن این ویژگی‌های جدید، تجربه‌ کار با سیستم‌عامل هواوی به سطح بالاتری می‌برد. جدای از سری هواوی P60، هواوی به‌زودی HarmonyOS 3.1 را برای کاربران بیشتری عرضه خواهد کرد.

  • هواوی گوشی تاشوی Mate X3 را معرفی کرد – بدنه سبک و ضدآب
  • هواوی Enjoy 60 ، MatePad 11 و FreeBuds 5 معرفی شدند
  • انتشار طراحی‌ شماتیک هواوی P60؛ دوربین سلفی مشابه با داینامیک آیلند
  • گوشی های سری P60 هواوی معرفی شدند – ممنوعیت احتمالی در ایران با ارتباط ماهواره‌ای!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا