بازی هافناوریکسب و کار

تمام گوشی‌های بالای 250 یورو شیائومی از سال آینده 5G خواهند بود

در اوایل سال جاری، Lei Jun مدیرعامل شرکت شیائومی اعلام کرد که این شرکت تصمیم دارد تا حداقل 10 گوشی هوشمند جدید با پشتیبانی از 5G روانه بازار کند. امروز او در جریان سخنرانی خود در گوانگژو چین اعلام کرد که در سال آینده تمام گوشی‌های این شرکت که بالای 2000 یوان (در حدود 285 دلار – 255 یورو) قیمت داشته باشند از شبکه 5G پشتیبانی خواهند کرد.

Lei Jun مدیرعامل شرکت شیائومیسخنرانی مدیر شیائومی در جریان کنفرانس سالانه جهانی شرکای موبایل چین برگزار شد و Howard Liang، یکی از مدیران ارشد هوآوی هم در این کنفرانس حضور داشت. در طول این رویداد Yang Jie، رئیس هیئت مدیره شیائومی عنوان کرد که این شرکت قصد دارد تا به تعداد کاربران 5G در سال آینده 70 میلیون نفر اضافه کند و امکان استفاده از شبکه 5G را تا بیش از 100 صنعت گسترش دهد.

تا اینجای کار شیائومی عملکرد نه چندان قابل تحسینی در معرفی گوشی‌های 5G داشته است. Mi Mix 3 5G، Mi 9 Pro 5G که البته فقط در چین عرضه شده و Mi Mix Alpha که در حال حاضر شبیه به یک نمونه اولیه است و گفته می‌شود تنها 500 نسخه از آن تولید شده، تنها محصولات این شرکت چینی با امکان پشتیبانی از شبکه نسل پنجم می‌باشند.

با ورود مودم‌های 5G به بخش گوشی‌های ارزان قیمت‌تر می‌توان امیدوار بود که نسخه غیرپرو گوشی Redmi K30، Mi 10 SE و حتی Redmi Note 9 Pro با این فناوری روانه بازار شوند. طبیعتاً گوشی‌های پرچمداری مانند Mi 10 و نسل آینده گوشی گیمینگ این شرکت، یعنی Black Shark هم دارای نسخه 5G خواهند بود و در بازارهایی که این بستر فراهم نشده با مودم 4G عرضه خواهند شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا