فناوری

ردیت در نظر دارد ویژگی های ویدیویی مانند تیک تاک اضافه کند

طبق گزارش‌ها شبکه اجتماعی ردیت در حال بررسی امکان ارائه ویژگی ویدیو کوتاه، شبیه به تیک تاک است. به نظر می‌رسد که پروژه این کار هنوز در مراحل اولیه قرار دارد و حتی وارد فاز آزمایشی نیز نشده است. TechCrunch اعلام کرد که این قابلیت شامل ابزاری برای ویرایش و ادیت ویدیو نیز می‌شود و حتی واکنش نشان دادن به پست دیگران و یا حتی گنجاندن ویدیو درون مطالب خود نیز راحت‌تر می‌کند.

  • جو بایدن حکم ممنوعیت تیک تاک و ویچت دولت ترامپ را لغو کرد!
  • تیک تاک؛ پردانلودترین اپ روز کریسمس 2021

در تیک تاک می‌توان از قابلیت Duet استفاده کرد و با بهره‌گیری از آن می‌توانید ویدیو خود را در کنار محتوای تصویری کاربر دیگری قرار دهید تا یک ریمیکس جدید تولید شود. در سال 2020 نیز تیک تاک سرویس Stitch را معرفی کرد که به کاربر امکان ادغام ویدیو‌های دیگر با ویدیو‌های کاربر را می‌داد.

ردیت برای امکان سرگرم کردن کاربر و اضافه کردن قابلیت های مشارکتی بیشتر احتمالا تمایل به انجام چنین کاری دارد

این قابلیت مورد استقبال گسترده‌ی کاربران این شبکه این اجتماعی قرار گرفت و امکان خلق یک ویدیو در پاسخ به پست ترند شده را نیز فراهم می‌کرد، حتی فک چکر‌ها و کسانی که اطلاعات غلط را مانیتور و راستی‌آزمایی می‌کنند نیز با تولید ویدیو و پاسخ به صحت اطلاعات، از قابلیت‌های این پلتفرم استفاده کرده‌اند.

ویژگی ویدیو ردیت

ردیت اجازه‌ی آپلود ویدیو در وب‌سایت‌اش را می‌دهد اما قابلیت‌هایی مانند Duet و Stitch را ندارد. اگر بخواهید شبکه‌های اجتماعی را با توجه به قابلیت‌های آن‌ها در زمینه‌ی تولید محتوای ویدیویی فهرست کنید، احتمالا ردیت جزء آن‌ها نخواهد بود.

ظاهرا ردیت در نظر دارد که تماماً از تیک تاک تقلید نکند، بلکه به کاربران خود راه‌های جایگزین و سرگرم کننده برای مشارکت در بحث را ارائه دهد. ردیت شبکه اجتماعی جالبی است اکثر کاربران این پلتفرم افراد علاقه‌مند به کامپیوتر هستند و تقریبا می‌توان گفت که این یک شبکه اجتماعی نیمه حرفه‌ای است. تبلیغات در آن خیلی افسار گسیخته مانند اینستاگرام نیست و وب‌سایت ردیت بسیار بهتر از اینستاگرام کار می‌کند!

ردیت در سال 2020 یکی از رقبای تیک تاک یعنی Dubsmash را خریداری کرد اما در فوریه امسال این پلتفرم را تعطیل کرد ولی تکنولوژی‌ها و طرح‌های ویدیو‌اش را حفظ کرد. پروژه‌ی ردیت برای ویدیو نیز از تکنولوژی‌های Dubsmash استفاده خواهد کرد.

این شبکه اجتماعی در نظر دارد که در ادامه برای مطلع شدن از علاقه‌ی کاربران به ویژگی ویدیویی جدید ردیت، نظرات آن‌ها را بپرسد و یک سخنگوی این کمپانی افزود که تنها در صورت بازخورد زیاد و مثبت از طرف جامعه‌ی ردیت دست به تست و اقدامات بیشتر در این زمینه خواهند زد.

  • نتفلیکس و تیک تاک خدمات خود در روسیه را به حالت تعلیق در آوردند
  • گوگل توسعه اپ یوتیوب Vanced را به دلیل شکایت قانونی مجبور به توقف کرد
  • اندازه گیری کربن تولیدی در شبکه های اجتماعی با یک ماشین حساب ممکن شد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا