بازی هافناوریکسب و کار

کاهش قیمت هدست مستقل Oculus Go

شرکت فیسبوک اخیرا هدست واقعیت مجازی مستقل Oculus Go را به عنوان رقیب هدست اچ تی سی و دیگر برندهای حاضر معرفی و عرضه کرد. این هدست که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و با ارگونومی قابل توجهی همراست، تجربه کاربری فوق العاده‌ای را رقم می‌زند.

برخلاف هدست‌های قبل Oculus که نیاز به دستگاه ثانویه‌ای بوده، با Oculus Go دیگر نیاز به هیچ دستگاه ثانویه نیست و حتی برای استفاده از آن نیازی به تلفن هوشمند ندارید. این بدان معناست که محدودیت‌ها برداشته شده و شاهد هدست سبک‌تر، کارآمدتر و بسیار راحت‌تر هستید.

برای مثال کاربران می‌توانند با این هدست فیلم شبیه ساز پرواز با هیجان بسیاری تماشا کنند. به تازگی آمازون ایالات متحده برای بلک فرایدی و نزدیک شدن به فصل تعطیلات کاهش قیمت قابل توجهی برای محصول Oculus یعنی Oculus Go در نظر گرفته است.

به شکلی که Oculus Go را تنها با هزینه 119 دلار می‌توان خریداری کرد. از ویژگی‌های کلیدی Oculus Go باید به عدم احتیاج دستگاه اضافی چون رایانه و تلفن هوشمند برای فعال کردن هدست، وزن سبک و ارگونومی بالا در کاربری، صفحه نمایش LCD با وضوح بالا و چندگانه، هدفون‌های باکیفیت صوتی همه جانبه و فروشگاه Oculus Store با بیش از 1000 بازی، اپ و برخی دیگر.

اگر از علاقمندان به هدست‌های واقعیت مجازی هستید و نمی‌توانید گزینه ای با قیمت مناسب تهیه کنید، در حال حاضر Oculus Go به کمترین قیمت ممکن رسیده و قابل خریداری است. برای مثال هدست واقعیت مجازی HTC Vive قیمتی بیش از 600 دلار داشته که هزینه بالایی برای خرید محسوب می‌شود. بنابراین در مقایسه با هزینه هنگفت برای خرید محصول اچ تی سی، این هدست می‌تواند تجربه کاربری خوبی را رقم زند.

شایان ذکر است که اچ تی سی در تلاش بوده به گسترش فروش هدست‌های خود پرداخته و مدل‌های جدیدی را عرضه دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا