بازی هافناوریکسب و کار

صفحه ثبت نام برای پیش فروش پلی استیشن 5 در وب سایت رسمی PlayStaion فعال شد

زمان زیادی تا آغاز پیش فروش پلی استیشن 5 باقی نمانده و از آنجایی که سونی قصد دارد در همین سال میلادی جاری کنسول جدید خود را وارد بازار کند و این اتفاق به احتمال زیاد در فصل پائیز پیش رو رخ خواهد داد، به زودی دریافت سفارش مشتریان علاقمند را دریافت خواهد کرد. صفحه ثبت نام برای پیش سفارش کنسول نسل بعدی سونی اکنون در وب سایت رسمی PlayStaion به نمایش درآمده است. این صفحه پیش سفارش به طرفداران سونی این امکان را می‌دهد که از اولین کاربرانی باشند که نسل جدید پلی استیشن را مستقیما از خود کمپانی خریداری می‌کنند. در حال حاضر امکان ثبت نام برای پیش سفارش این دستگاه فقط برای کاربران امریکایی وجود دارد.

آغاز ثبت نام برای پیش فروش پلی استیشن 5

سونی در این صفحه ذکر کرده که تعداد محدودی از کنسول PlayStation 5 برای پیش سفارش موجود است بنابراین از تعدادی از مشتریان مشتاق خود دعوت می‌کنیم که از اولین نفراتی باشند که این دستگاه را پیش از عرضه رسمی، سفارش می‌دهند. در صفحه سوالات متداول کاربران در وب سایت پلی استیشن ذکر شده که به ازای هر کد PSN امکان ثبت پیش سفارش یک دستگاه PS5 وجود دارد که موضوع دور از انتظاری نیست و از ماه گذشته از این موضوع که ثبت سفارش برای PS5 از سوی مصرف‌کنندگان محدودیت خواهد داشت.

هر کاربر با کد اختصاصی PSN خود می‌تواند یک کنسول PS5 (نسخه عادی یا دیجیتال)، دو کنترلر وایرلس دوال سنس، دو پایه شارژ کنترلر، دو هدست بیسیم Pulse 3D، دو ریموت مدیا و دو دوربین HD سفارش دهد. اولویت نیز با کاربرانی خواهد بود که زودتر دستگاه خود را رزرو کرده‌اند. سونی در پاسخ به اینکه آیا امکان پیش سفارش بیش از یک دستگاه PS5 وجود دارد گفته است که به دلیل محدودیت در تعداد و تقاضای بالا، هر کاربر با کد PSN فقط یک دستگاه می‌تواند سفارش دهد. ثبت نام پیش فروش پلی استیشن 5 در حالی در امریکا آغاز شده که هنوز قیمت این محصول نامشخص است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا