بازی هافناوریکسب و کار

ساعت هوشمند Fitbit Sense معرفی شد: جدیدترین پرچمدار کمپانی فیت‌بیت

مدت زمان نسبتا زیادیست که گوگل در تلاش است کمپانی فیت‌بیت را خریداری کند اما این معامله همچنان در حال پیشرفت می‌باشد و فعلا نهایی نشده است. اما این باعث نشده که این کمپانی دست از معرفی محصولات جدید بردارد و در زمینه‌ای که در آن تخصص دارد، یعنی ساخت گجت‌های پوشیدنی همچنان فعال است. این کمپانی امریکایی به تازگی از ساعت هوشمند Fitbit Sense خود رونمایی کرده که نماینده جدیدی برای بازار ساعت‌های هوشمند پرچمدار محسوب می‌شود و قابلیت‌های متنوعی از جمله امکان سنجش سطح استرس کاربر دارد. این کار توسط سنسور جدید با اندازه‌گیری فعالیت الکتریکی پوست صورت می‌گیرد.

معرفی ساعت هوشمند Versa 3 فیت‌بیت

امروز کمپانی شناخته شده فیت‌بیت در بازار گجت های پوشیدنی دو ساعت هوشمند جدید را معرفی کرد که از زبان طراحی جدیدی برخوردار هستند و با آمادگی بالا برای رقابت با اپل واچ و گلکسی گیر پا به میدان گذاشته‌اند. همچنین ساعت‌های هوشمند نسل فعلی فیت‌بیت نیز با بروزرسانی‌های نسبتا جزئی همراه شده‌اند تا آن دسته از کاربرانی که قصد صرف هزینه زیاد برای خرید یک ساعت هوشمند را ندارند نیز گزینه‌هایی از این برند قابل اعتماد در اختیار داشته باشند.

فیت‌بیت پس از اینکه یک عرضه ناامید کننده با ساعت هوشمند Iconic خود داشت و نتوانست آنگونه که باید نظر کاربران را جلب کند، این بار موفق شده مدل Versa را به عنوان نماینده‌ای جدید و شایسته وارد بازار ساعت‌های هوشمند و دستبندهای سلامتی کند. از نظر طراحی Versa 3 به طور کلی مانند نسل قبلی خود است و مجهز به ویژگی‌های ضروری برای یک ساعت هوشمند مانند برخورداری از سنسور اندازه‌گیر ضربان قلب، حالت‌های ورزشی مختلف و نظارت بر خواب کاربر می‌باشد و همچنین GPS داخلی نیز به این محصول اضافه شده است.

معرفی ساعت هوشمند Fitbit Sense

دکمه فیزیکی که در مدل Versa 2 وجود داشت در نسخه سوم جای خود را به یک منطقه حساس به فشار داده که به نسبت از قابلیت اطمینان بیشتری برخوردار می باشد. به منظور ارتقا کیفی ارتباط به دستیارهای دیجیتال و تماس‌ها یک اسپیکر نیز در این ساعت تعبیه شده است و با وجود داک شارژ مغناطیسی جدید امکان پشتیبانی از شارژ سریع نیز به Versa 3 اضافه شده است. به گفته فیت‌بیت، با 12 دقیقه شارژ این ساعت می‌توانید یک روز کامل از آن استفاده کنید. از نظر قیمتی، Versa 3 پنجاه دلار گران‌تر از نسل قبل شده و با قیمت 230 دلار به فروش خواهد رسید.

معرفی ساعت هوشمند Fitbit Sense – رقیب جدید اپل واچ و گلکسی گیر

اما محصول مهم‌تر کمپانی فیت‌بیت، ساعت هوشمند Fitbit Sense است که از نظر طراحی و تعدادی از ویژگی‌ها با Versa 3 مشترک است اما دو سنسور جدید برای الکتروکاردیوگرام (ثبت ضربان قلب به وسیله برق) و سنسور تشخیص حرارت سطح پوست به این محصول اضافه شده است. به گفته فیت‌بیت، ایده اندازه‌گیری سطح کاربر اتفاق بزرگ بعدی را در دسته گجت‌های پوشیدنی سلامتی رقم می‌زند. با وجود سنسور EDA یا اندازه‌گیری فعالیت الکتریکی می‌توانید کف دست خود را روی صفحه ساعت قرار دهید تا ساعت مقدار تعریق پوست را اندازه‌گیری کند. بر این اساس ساعت سطح استرس شما را اندازه گیری می‌کند. همچنین Fitbit Sense قادر به اندازه‌گیری تعداد ضربان قلب، سطح فعالیت فیزیکی و کیفیت خواب کاربر نیز می‌باشد.

عملکرد سنسور الکتروکاردیوگرام این محصول در انتظار تائید سازمان FDA است اما ترکیب این ویژگی با ویژگی‌های دیگری همچون EDA می‌تواند به زودی به طور گسترده در ساعت‌های هوشمند نسل‌های بعد استفاده شود. Fitbit Sense با قیمت 330 دلار هم اکنون در سایت رسمی فیت‎بیت قابل پیش خرید و عرضه هر دو ساعت جدید کمپانی از ماه آینده آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: رگلاتوری اتحادیه اروپا قرار داد خرید Fitbit توسط گوگل را بررسی می‌کند

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا