فناوری

بازگشت کارگردان بازی Gears of War 2 به استودیو The Coalition

به نظر می‌رسد کارگردان بازی Gears of War 2 برای ساخت ششمین نسخه از این فرانچایز به استودیو The Coalition بازگشته است.

به گزارش وب‌سایت Comicbook، یکی از نویسندگان و کارگردانان ارشد بازی Gears of War 2 برای توسعه و ساخت بازی Gears 6 به استودیو The Coalition بازگشته است. البته استودیو The Coalition هنوز به طور رسمی ساخت بازی Gears 6 را اعلام نکرده است. اما گزارش‌ها حاکی از این است پروژه Gears 6 در دست توسعه قرار دارد.

«جاشوآ اورتگا»، کارگردان بازی Gears of War 2 در صفحه شخصی توییتر خود خبر از ملاقات دوباره با سری Gears می‌دهد. او قبلا نویسنده اصلی و دستیار کارگردان بازی انحصاری کنسول X360 بوده است. اورتگا همچنین وظیفه بازنویسی داستان بازی Gears of War 3 را برعهده داشته و تعدادی رمان مصور از این فرانچایز در بازار عرضه کرده است. به طور خلاصه، «جاشوآ اورتگا» آشنایی کاملی با سری Gears of War دارد و او قرار است در توسعه بازی Gears 6 به استودیو The Coalition کمک کند. اتفاقی که ممکن است ارزش تجربه این پروژه مورد انتظار را برای بازیکنان بیشتر کند.

کارگردان بازی Gears of War 2

بازگشت کارگردان Gears of War 2؛ برنامه‌های آینده مایکروسافت برای فرانچایز Gears

البته «اورتگا» به صورت مستقیم در پیام‌های توییتری خود اعلام نکرده که در توسعه بازی Gears 6 نقشی را ایفا می‌کند. اما می‌توان بدین نتیجه رسید که او به پروژه آینده استودیو The Coalition لینک شده است. در حال حاضر عناوین قابل‌توجهی قرار است از فرانچایز Gears of War ساخته شود. در کنار پروژه Gears 6، شبکه «نتفلیکس» (Netflix) در حال برنامه‌ریزی برای آغاز فیلم‌برداری فیلم Gears of War است. همچنین Netflix قصد دارد یک مجموعه انیمیشینی از این فرانچایز تولید کند. از سوی دیگر، شایعاتی اخیر منتشر شده که استودیو The Coalition قصد دارد سه گانه اصلی بازی Gears of War را برای کنسول «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) بازسازی کند.

باید منتظر ماند و دید که آینده فرانچایز Gears of War به کدام سمت و سو حرکت خواهد کرد. به دلیل موفقیت بازی Gears 5، شرکت «مایکروسافت» (Microsoft) برنامه‌های مهمی برای احیای دوباره این سری در آینده نزدیک دارد.

  • عملکرد پردازنده Xeon W9 3495X در Cinebench R23، با و بدون اورکلاک
  • حمله هکرها به شرکت اکتیویژن؛ برنامه‌های آینده سری Call of Duty فاش شد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا