فناوری

ویدیو گیم پلی بازی مورد انتظار Suicide Squad: Kill the Justice League منتشر شد

در جریان رویداد State of Play پلی استیشن، ویدیو جدیدی از گیم پلی بازی Suicide Squad: Kill the Justice League منتشر شد که حالت کوآپ بازی را نمایش می‌دهد.

یکی از بازی‌هایی که در جریان رویداد State of Play به نمایش در آمد، عنوان مورد انتظار Suicide Squad: Kill the Justice League بود. در ویدیو جدید بازی استودیو «راکستدی»، کاراکترهای «هارلی کویین»، «ددشات»، «کاپیتان بومرنگ» و «کینگ شارک» با همکاری یکدیگر برای نجات «لکس لوتر» ابرشرور تلاش می‌کنند و در این مسیر باید با دشمنان مختلفی مبارزه داشته باشند. در ادامه می‌توانید ویدیو گیم پلی بازی Suicide Squad را تماشا کنید:

ویژگی‌های تایید شده در ویدیو گیم پلی بازی Suicide Squad

آنچه که در ویدیو گیم پلی پیداست، بازیکنان با مجموعه مختلفی از ابزارهای جنگی و اسلحه‌های پیشرفته در بازی مواجه هستند. بازیکنان همچنین باید در طول ماموریت‌ها، سیستم چرخه (Gear) خود را با جمع‌آوری XP و سایر ابزارها گسترش دهند. سیستم Gear در طول انجام بازی به بازیکنان کمک بسزایی می‌کند. همچنین به نظر می‌رسد سازندگان این بازی سیستم مبارزات پویا و مهیجی را برای هر یک از کاراکترها طراحی کردند. استودیو Rocksteady به طور رسمی وجود Battle Pass در بازی Suicide Squad: Kill the Justice League را تایید کرد. این استودیو همچنین وعده داد ماموریت‌ها و کاراکترهای جدیدی به بازی اضافه خواهند شد.

ویدیو گیم پلی بازی Suicide Squad

استودیو Rocksteady به طور رسمی اعلام کرد بازیکنان برای تجربه بازی Suicide Squad: Kill the Justice League باید حتما به اینترنت اتصال دائم داشته باشند. علاوه بر آن، بازی مذکور از قابلیت کراس پلتفرم پشتیبانی می‌کند و توانایی اجرای 60 فریم بر ثانیه را در کنسول‌های نسل نهمی دارد.

داستان بازی Suicide Squad: Kill the Justice League پنج سال پس از حوادث Arkham Knight اتفاق می‌افتد. جایی که اعضای گروه «جوخه انتحار» باید برای نجات کره خاکی باید با ابرقهرمانان‌های دنیای «دی سی» (DC) مبارزه کنند. این بازی مورد انتظار در تاریخ 26 مه (5 خرداد 1402) برای پلتفرم‌های «پلی استیشن 5» (PlayStation 5)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و رایانه شخصی (PC) منتشر خواهد شد. 

  • رده‌بندی سنی بازی مورد انتظار Suicide Squad: Kill the Justice League مشخص شد
  • رکورد شکنی مجدد بازی Hogwarts Legacy؛ تجربه 267 میلیون ساعتی گیمرها از این عنوان
  • معرفی جزئیاتی از سیزن پس جدید Rainbow Six Siege

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا