فناوری

رسمی: Nintendo در مراسم E3 2023 شرکت نمی‌کند

شرکت «نینتندو» (Nintendo) تایید کرد برنامه‌ای برای شرکت در مراسم E3 2023 ندارد.

به گزارش خبرگزاری VGC، شرکت «نینتندو» با انتشار بیانیه‌ای، به طور رسمی اعلام کرد در مراسم E3 2023 شرکت نمی‌کند. این مراسم در ماه ژوئن (23 الی 26 خرداد 1402) سال 2023 برگزار می‌شود. متن بیانیه کناره‌گیری Nintendo از مراسم E3 2023 بدین شرح است:

رویکرد ما در شرکت در مراسم‌ها مورد به مورد مورد بررسی قراز می‌گیرد و همواره راه‌های مختلفی برای سرگرم کردن هوادارانمان در نظر گرفته‌ایم. از آن‌جایی که مراسم E3 امسال با برنامه‌های ما سازگاری ندارد، تصمیم گرفتیم تا در آن شرکت نکنیم. با این حال، ما همواره حامی قدرتمند و استوار ESA (شرکت برگزارکننده‌ی E3) خواهیم ماند.

عدم شرکت Nintendo در E3 2023

عدم شرکت نینتندو در E3 2023؛ تایید حضور Ubisoft در مراسم امسال!

در کنار کناره‌گیری رسمی Nintendo، شرکت «سونی» (Sony) در اوایل ماه جاری اعلام کرد در مراسم E3 2023 نیز حضور پیدا نمی‌کند. تاکنون تنها حضور شرکت «یوبی سافت» (Ubisoft) در مراسم E3 امسال تایید شده است. شرکت «مایکروسافت» (Microsoft) قبلا اعلام کرده بود مراسم جداگانه‌ای را در مرکز لس‌آنجلس در تابستان امسال برگزار می‌کند. البته در مصاحبه با IGN، شرکت Microsoft تاکید کرد در مرکز همایش‌های لس‌آنجلس حضور پیدا نمی‌کند.

جزئیاتی از فرمت اصلاح‌شده مراسم E3 2023 اخیراً فاش شد که انتظار می‌رود این مراسم در دو نوبت جداگانه در طول چهار روز برگزار می‌شود. ReedPop، حامی مراسم E3 امسال به خبرگزاری VGC گفته است:

اخبار فوق‌العاده‌ای از علاقه سازندگان بزرگ صنعت گیمینگ به این مراسم دریافت کرده‌ایم. ما مطمئن هستیم که عناوین مورد انتظاری در این رویداد معرفی خواهند شد.

  • تأیید حضور شرکت Ubisoft در نمایشگاه E3 2023
  • عدم حضور Xbox، نینتندو و سونی در E3 2023 در خرداد ماه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا