بازی هافناوریکسب و کار

تلفن هوشمند موتورولا One Hyper با دوربین سلفی پاپ آپ معرفی شد

شرکت موتورولا در سال 2019 اسمارتفون‌های مختلفی معرفی کرده که بیشتر آنها طراحی نسل جدید به همراه داشتند و بخشی نیز به عنوان خانواده گوشی‌های هوشمند One موتورولا شناخته می‌شدند.

حال به تازگی پس از انتشار شایعات متعدد، موتورولا تلفن هوشمند One Hyper را به عنوان عضو جدید سری One موتورولا رونمایی کرده که اولین گوشی هوشمند با دوربین سلفی پاپ آپ این شرکت زیربرند لنوو محسوب می‌شود.

One Hyper دقیقا همان طراحی و مشخصاتی را دارد که پیش از این بیشتر گزارش‌ها به آن اشاره کردند. از مشخصات کلیدی این میان رده باید به صفحه نمایش 6.5 اینچی Full HD+ LCD با رزولوشن 1080*2340 پیکسل، پردازنده هشت هسته‌ای میان رده اسنپدراگون 675 با تراشه گرافیکی Adreno 612، حافظه رم 4 گیگابایتی در کنار حافظه داخلی 128 قابل ارتقا، پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان و سیستم عامل اندروید 10 اشاره کرد.

موتورولا One Hyper با دوربین 64 مگاپیکسل

در سایر مشخصه‌ها وان هایپر از دوربین عقب دوگانه 64 و 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد که سنسور اصلی همان حسگر 64 مگاپیکسل با دیافراگم لنز f/1.9 بوده و حسگر دوم نیز یک سنسور اولتراواید به شمار می‌رود. در بخش دوربین سلفی یک حسگر 32 مگاپیکسلی پاپ آپ تعبیه شده و می‌تواند تصویربرداری باکیفیت ارائه دهد.موتورولا One Hyper

سنسور اثرانگشت در قسمت عقب جای گرفته و همچنین شامل جک 3.5 میلیمتری هدفون، اسپیکر و میکروفون دوگانه می شود. استاندارد ضدآب P2i برای آن در نظر گرفته شده که می‌تواند دقایقی را زیر آب قرار گیرد.

ابعاد دستگاه طبق اعلام موتورولا 161*76*8.9 میلی‌متر است و وزن آن به 210 گرم می‌رسد. در بخش ارتباطی نیز باید به پشتیبانی از شبکه Dual 4G VoLTE، وای فای 802.11 ، بلوتوث 5.0، جی پی اس، NFC و پورت USB-C پرداخت.

گوشی هوشمند One Hyper از باتری 4000 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 45 واتی بهره می‌برد. این محصول جدید موتورولا در سه رنگ آبی، کهربایی و ارکیده‌ای با قیمت 399 دلار برای خرید دردسترس است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا