فناوری

تماشا کنید: تیزر اینتل برای کارت گرافیک های ARC در Game Awards 2021

زمان زیادی تا معرفی رسمی اولین نسل از کارت گرافیک‌های مستقل اینتل باقی نمانده و هر چه به زمان این اتفاق نزدیک می‌شویم، این کمپانی با انتشار جزئیات و تریلرها و موارد این چنینی عطش کاربران را برای ملاقات با این محصولات بیشتر می‌کند. غول آبی در جریان رویداد Game Awards 2021 یک تیزر کوتاه سی ثانیه‌ای در مورد کارت گرافیک های ARC به نمایش گذاشته که البته این ویدئو هیچ موردی که قبلا اینتل به آن اشاره کرده باشد را در بر نمی‌گیرد، با این حال می توان گفت این عمومی ترین نمایش از این محصولات مورد انتظار بود.

تیزر اینتل برای کارت گرافیک های ARC

این تیزر نشان می‌دهد که چند بازی از جمله Hitman، Age of Empires IV و Back 4 Blood در حال اجرا بر روی مدل نامشخصی از کارت گرافیک های ARC اینتل است. اما خبری از مقایسه عملکرد این کارت گرافیک با هم رده خود از کارت گرافیک‌های AMD یا Nvidia نیست. تنها سر نخ موجود در مورد نوع عملکرد این کارت گرافیک، ویدئوی آپلود شده در یوتیوب می‌باشد که دارای رزولوشن 1440p و نرخ فریم 30fps است. جدیدترین بنچمارک‌ها از کارت گرافیک‌های رو به معرفی اینتل نتوانستند تحت تاثیرمان قرار دهند اما به احتمال زیاد کلاک حافظه آن کارت‌ها کاهش یافته یا اصطلاحا آندرکلاک شده بودند پس هنوز معیار مشخصی برای سنجش میزان پرفورمنس این قطعات وجود ندارد.

اگر چه اینتل پشتیبانی از ویژگی‌هایی مانند ری‌تریسینگ یا آپ اسکیل تصویر از طریق فناوری هوش مصنوعی را برای کارت گرافیک‌های مستقل خود تائید کرده اما اعلام نکرده که در این تیزر از این قابلیت استفاده شده است یا خیر. این تیزر با نمایش بازه زمانی عرضه در نیمه دوم 2022 به پایان می رسد که پیش از این نیز انتظار چنین چیزی را داشتیم. اگر چه اینتل با این تیزر هیچ اطلاعاتی در اختیارمان قرار نداد اما واقعیت این است که بسیاری از بازدیدکنندگان Game Awards 2021 از اینکه اینتل در حال آماده سازی کارت گرافی‌های اختصاصی خود است اطلاعی نداشتند. اگر چه اینتل پیش‌تر جزئیاتی درباره این محصولات ارائه داده اما تبلیغات خاصی در مورد آنها انجام نداده است. احتمالا این تیزر نقطه شروع اینتل برای تبلیغات سری ARC خواهد بود.

  • مشخصات گرافیک ARC A380 اینتل – عملکردی در حد GTX 1650 SUPER
  • زمان عرضه احتمالی گرافیک های نسل چهارم Druid اینتل با معماری کاملا جدید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا