فناوری

لیست دستگاه های دریافت کننده MIUI 2.5 به صورت رسمی منتشر شد

رابط کاربری MIUI شیائومی یکی از کامل‌ترین شخصی سازی و ظاهر را در بین مابقی دستگاه‌های اندرویدی دارد و این زیبایی با هر بروزرسانی بهتر و بهتر می‌شود. از این رو شیائومی با رونمایی از نسخه جدید رابط کاربری خود با نام MIUI 2.5 سعی در کامل‌تر کردن موارد پیشین خود بوده است. لیست دستگاه های دریافت کننده MIUI 2.5 توسط شیائومی منتشر شده است و می‌توانید از این لیست گوشی هوشمند خود را نیز پیدا کنید.

لیست دستگاه های دریافت کننده MIUI 2.5

شیائومی حتی قبل از انتشار لیست به صورت رسمی، دریافت این بروزرسانی برای 12 دستگاه را اعلام کرده بود و حال شاهد لیست بلند پایه 27 عددی این کمپانی هستیم. البته هر 27 دستگاه به غیر از Xiaomi MI 11 از نسخه بتای بسته برخوردار خواهند بود. بنابراین در صورتی که قصد دریافت نسخه پایداری از این راط کاربری دارید باید حداقل یک ماه دیگر منتظر بمانید. لیست دستگاه های دریافت کننده MIUI 2.5 عبارت است از:

Xiaomi Mi 11

Xiaomi Mi 10

Xiaomi Mi 10 Pro

Xiaomi Mi 10 Ultra

Xiaomi Mi 10 Youth

Xiaomi Mi 9 SE

Xiaomi Mi 9

Xiaomi Mi 9 Explorer

Xiaomi Mi 9 Pro 5G

Xiaomi Mi CC9

Xiaomi Mi CC9 Pro

Xiaomi CC9e

Xiaomi Redmi K30 Pro

Xiaomi Redmi K30 5G

Xiaomi Redmi K30S

Xiaomi Redmi K30 Racing

Xiaomi Redmi K30i 5G

Xiaomi Redmi K30

Xiaomi Redmi K20 Pro

Xiaomi Redmi K20

Xiaomi Redmi 10X 5G

Xiaomi Redmi 10X Pro

Xiaomi Redmi Note 9

Xiaomi Redmi Note 9 Pro

Xiaomi Redmi Note 8

Xiaomi Redmi Note 7 Pro

Xiaomi Redmi Note 7

این بروزرسانی ابتدا برای نسخه چین عرضه خواهد شد و سپس به صورت عمومی برای تمام بازارهای خرید با سرویس‌های گوگل در دسترس خواهد بود. نیاز به نگرانی از بابت عقب ماندن از زمان بروزرسانی نیست و در صورتی که این بروزرسانی برای دستگاه شما منتشر شود، در همان لحظه هشداری مبنی بر بروزرسانی دستگاه خود دریافت خواهید کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا