فناوری

عرضه حالت مولتی پلیر Call of Duty: Modern Warfare 2 در سپتامبر 2022

طبق ادعاهای مطرح شده توسط افشاگران گفته می‌شود باید منتظر عرضه حالت مولتی پلیر Call of Duty: Modern Warfare 2 در اوایل سپتامبر سال جاری میلادی باشیم. برای اطلاع بیشتر در این باره تا انتهای مطلب با ما همراه بمانید.

  • ویدیوی گیم پلی کمپین Call of Duty: Modern Warfare 2 و هیجان در کشتی
  • اولین تریلر معرفی CoD: Modern Warfare 2 و امکان پیش‌سفارش بازی
  • مشخص شدن تاریخ عرضه Modern Warfare 2 و بازگشت Soap و Gaz

عرضه حالت مولتی پلیر Call of Duty: Modern Warfare 2

عرضه حالت مولتی پلیر Call of Duty: Modern Warfare 2

همان طور که می‌دانید تاریخ عرضه بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 روز به روز نزدیک‌تر می‌شود و با این حال، ما هنوز خبری از جزییات حالت چندنفره بازی که مطمئنا نقطه عطف فروش اصلی این عنوان است، نداریم. اکنون این سوال مطرح است که چه زمانی «اکتیویژن» (Activision) ناشر و «اینفینیتی وارد» (Infinity Ward) توسعه دهنده قصد دارند اولین نگاه‌ها را به این بخش بازی داشته باشند؟ در جواب این سوال باید بگوییم که اخیرا شایعاتی مبنی بر این که ممکن است به زودی، شاید در ماه آگوست خبری در این باره بشنویم منتشر شده است. با این وجود یکی از قابل اعتمادترین افشاگران عنوان Call of Duty پیش قدم شده و در این باره گفته که این ادعا درست نیست و خبرها به نحوی دیگر منتشر خواهند شد.

به گفته «تام هندرسون» (Tom Henderson) معروف که در گذشته سابقه درخشان و دقیقی درباره افشاگری‌های مربوط به نام CoD داشته است، ظاهرا حالت مولتی پلیر Call of Duty: Modern Warfare 2 در اوایل سپتامبر امسال رونمایی خواهد شد. البته باید بگوییم که این ادعا با عملکرد سال‌های اخیر بازی نیز مطابقت دارد که شاهد بودیم حالت‌های مولتی پلیر CoD: Black Ops Cold War و Vanguard در اوایل سپتامبر معرفی شدند.

هندرسون انتظار دارد در اوایل سپتامبر یک پخش زنده کامل شامل گیم پلی و مصاحبه با توسعه دهندگان پخش شود. با این حال می‌دانیم که برخی از جنبه‌های دیگر Modern Warfare 2 زودتر از حد معمول معرفی شده‌اند؛ اما، هندرسون می‌گوید با توجه به نقشه راهی که ماه‌ها برنامه‌ریزی شده است، در نزدیکی زمان عرضه بازی هیچ نوع افشاگری خاصی درباره حالت مولتی پلیر نخواهیم داشت. اکتیویژن نمی‌تواند تا اوایل سپتامبر از این حالت Modern Warfare 2 رونمایی کند؛ زیرا، انتظار می‌رود نسخه بتای بازی در اواسط سپتامبر آغاز شود.

Call of Duty: Modern Warfare 2

تاریخ شروع بتا و عرضه بازی

به عنوان یادآوری، در این جا تاریخ‌های بتای فاش شده را برای شما آورده‌ایم:

هفته اول (انحصاری پلی استیشن)

  • دسترسی اولیه (برای کسانی که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند): 15 – 16 سپتامبر
  • بتای عمومی: 17 – 19 سپتامبر

هفته دوم (کراس-پلی بتا)

  • دسترسی اولیه (برای کسانی که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند): 22 – 23 سپتامبر
  • بتای عمومی: 24 – 26 سپتامبر

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 قرار است در تاریخ 6 آبان 1401 (28 اکتبر 2022) برای PC و کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، اکس باکس وان و اکس باکس سری X/S عرضه شود.آیا شما هم مشتاق عرضه حالت مولتی پلیر Call of Duty: Modern Warfare 2 هستید؟ چه انتظاری از این بازی دارید؟ برای ما در بخش نظرات سایت بنویسید.

  • مقایسه پیشرفت گرافیکی بازی COD Modern Warfare 2 بازسازی شده و نسخه اصلی آن
  • احتمال بازگشت بازی Modern Warfare 2 در استیم روی PC
  • رایگان نبودن حالت DMZ بازی CoD: Modern Warfare 2

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا