بازی هافناوریکسب و کار

تمام دستگاه‌های سری گلکسی اس 20 از 12 گیگابایت رم برخوردار خواهند بود

بعد از فاش شدن تصاویری از طراحی گلکسی اس 20 و معلوم شدن بخش بیرونی این دستگاه، نوبت به بخش داخلی شده است و شایعات این مورد را از بخش حافظه رم دستگاه شروع کرده‌اند.

سری گلکسی اس 20 قرار است تا در 11 فوریه ( 22 بهمن ماه ) به صورت رسمی رونمایی شوند. همین موضوع باعث شده است تا شایعات منتشر شده برای این دستگاه قابل قبول‌تر از قبل باشند. سال پیش سری گلکسی اس 10 سامسونگ از مشخصات حافظه رم مختلفی برخوردار بودند. گلکسی اس 10 از 8 گیگابایت رم برخوردار بود و سامسونگ طبق سیاست‌هایش حافظه رم 12 گیگابایتی را برای نسخه‌های پلاس و 5جی قرار داد. حتی نسخه گلکسی S10e از 6 گیگابایت رم برخوردار بود و همین موضوع باعث شد تا انتخاب کاربران برای خرید دستگاه مقداری باز اما گیج کننده باشد.

Galaxy S20

اما ظاهرا امسال با عرضه سری گلکسی اس 20 تمامی دستگاه‌های این سری از 12 گیگابایت رم برخوردار خواهند بود. همین موضوع باعث خواهد شد تا انتخاب برای مشتری آسان‌تر از قبل شود. البته امیدواریم که این موضوع باعث افزایش قیمت و نزدیک بودن رنج قیمتی دستگاه‌های این سری به یک دیگر نباشد تا مشتریان با خیال راحت اقدام به خرید نسخه مورد نظر خود بنمایند. البته یک شایعه دیگر مبنی بر حضور نسخه‌ای با 16 گیگابایت رم نیز دیده می‌شود که اگر سامسونگ این کار را انجام دهد. امتیاز اولین دستگاه با 16 گیگابایت رم را از شیائومی و دستگاه بلک شارک 3 این کمپانی خواهد گرفت.

سری گلکسی اس 20 بر اساس منطقه از پردازنده اسنپدراگون 865 و یا اگزینوس 9830 برخوردار خواهند بود. نظر شما چیست؟

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا