فناوری

احتمال عرضه گوشی های ارزان قیمت سامسونگ گلکسی A13s و A04

سامسونگ ظاهرا در حال گسترش گوشی‌های مقرون به صرفه خود است و در آخرین خبرها مشخص شده که کمپانی قصد دارد گوشی های گلکسی جدید با قیمت پایین و با نام های A13s و A04 را عرضه کند. سامسونگ قبلا نیز یکباره و بدون اعلام قبلی از گوشی‌های جدیدی مانند Galaxy A04s پرده برداشت و ‌هم‌اکنون بنابر گزارش برخی رسانه‌ها، مشخص شده که سامسونگ دستگاه‌های اقتصادی جدید را احتمالا با نام‌های گلکسی A04 و Galaxy A13s عرضه خواهد کرد.

گلکسی A04 و A13s به ترتیب با شماره مدل‌های SM-A045F و SM-A137F احتمالا در بازار ارائه شود و فعلا هیچ اطلاعات رسمی در خصوص جزئیات سخت‌افزاری این دو گوشی در دسترس نیست. اما با این حال می‌توان تخمین زد که گلکسی A13s، نسخه جدید و احتمالا 5G از A13 LTE موجود باشد.

در همین حال گلکسی A04 می‌تواند یک نسخه کوچکتر از A04s باشد، هر چند باید دید که سامسونگ دقیقا چگونه می‌خواهد با کوچکتر کردن محصول آن را عرضه کند. هنوز هیچ کدام از این دو گوشی به صورت رسمی توسط سامسونگ تایید نشده‌اند اما گوشی گلکسی A04s ابعادش فاش شده و طرفداران رندری بر اساس این ابعاد از آن ساخته‌اند.

سامسونگ گلکسی A13s و A04
تصاویر لیک شده مربوط به Galaxy A04s

با اتکا بر اطلاعات اولیه‌ی فاش شده، گلکسی A04s باید دارای یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری باشد و از یک سیستم دوربین سه‌تایی بهره ببرد. طبق گزارش‌های غیررسمی گلکسی A04s آینده از یک نمایشگر 6.5 اینچی با رزولوشن +720p HD برخوردار است و از نرخ نوسازی تصویر 60 هرتز پشتیبانی می‌کند.

احتمال استفاده از چیپست مدیاتک در این گوشی بالا است و ظاهرا باتری آن نیز 5000 میلی آمپر است. در هر صورت تخمین زده می‌شود که این محصولات برای عرضه در سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده‌اند و احتمال عرضه اولیه آن‌ها در بازار هند وجود دارد.

گفته می‌شود که گلکسی A04s یک گوشی JDM است به این معنا که خود سامسونگ در ساخت آن دخیل نیست و این اسمارت فون در چین توسط شریک‌های تجاری سامسونگ ساخته می‌شود. همین مورد نیز می‌تواند برای گلکسی A04 و A13s صادق باشد.

  • رونمایی رسمی سامسونگ از گلکسی M53 – نسخه ارزانِ گلکسی A73
  • گوشی گلکسی A33 5G سامسونگ معرفی شد: عضو کوچک خانواده اقتصادی
  • تماشا کنید: تست سقوط گلکسی S22 اولترا سامسونگ و آیفون 13 پرو مکس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا