بازی هافناوریکسب و کار

تأیید شد: پرچمداران سری P30 هوآوی در اوایل فرودین معرفی خواهد شد

در حالیکه بسیاری از شرکت‌های بزرگ تولیدکننده موبایل مانند ال‌جی، سامسونگ و سونی تصمیم دارند تا گوشی‌های پرچمدار جدید خود را در اواخر ماه فوریه در کنگره جهانی موبایل (MWC 2019) معرفی کنند، هوآوی قصد ندارد تا اواخر ماه مارچ گوشی‌های سری P30 را در معرض دید عموم قرار دهد.

هنوز هیچ اطلاعیه‌ای رسمی در این رابطه منتشر نشده است، اما هوآوی لهستان این بار ماجرا را لو داده است و تأیید کرده که گوشی‌های P30 در اواخر ماه مارچ (اوایل فروردین) و به صورت رسمی در پاریس، فرانسه رونمایی خواهند شد. نمایندگی هوآوی در کشور لهستان اعلام کرده است که عملکرد قدرتمند کسب و کار شرکت با موفقیت در فروش گوشی‌های هوشمند پرچمدار همچنان ادامه دارد و همچنان برای گوشی‌های سری P20 و Mate 20 تقاضای بالایی وجود دارد و در کنار آنها گوشی‌های بخش میان‌رده هم فروش خوبی داشته‌اند.

"در پایان ماه مارچ سال جاری هوآوی در پاریس از جدیدترین گوشی‌های هوشمند از سری پرچمدار P رونمایی خواهد کرد"

مشخصات احتمالی گوشی‌های P30

البته این موضوع چندان هم جای تعجب ندارد، چرا که گوشی‌های سری P20 هم سال گذشته تقریباً در همین زمان معرفی شده بودند. انتظار می‌رود که گوشی‌های سری پی30 از صفحه نمایش‌های OLED بزرگ، دوربین‌های شگفت انگیز و پردازنده‌های قدرتمند با مقدار زیادی از حافظه رم بهره ببرند. ‌به‌طور دقیق P30 Pro نمایشگری با اندازه 6.5 اینچی و P30 نمایشگر کمی کوچکتر و 6.1 اینچی خواهد داشت. ر دو پرچمدار جدید هوآوی از چیپ‌ست Kirin 980 بهره خواهند برد که با 8 تا 12 گیگابایت رم همراه خواهد شد.

نسخه پرو احتمالاً دارای دوربین چهارگانه خواهد بود که زاویه عریض و تله‌فوتو آن مانند میت 20 است، اما دوربین اصلی از سنسور 38 مگاپیکسلی سونی بهره خواهد بود. دوربین چهارم هم احتمالاً دارای سنسور زمان پرواز (ToF) خواهد بود. این سنسور سه بعدی برای بهتر شدن کیفیت عکاسی بوکه و کاربردهای واقعیت افزوده شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا