فناوری

پلی‌ استیشن در حال حذف کردن گیفت کارت PS Now است

پس از گزارش‌هایی مبنی بر درخواست پلی‌استیشن از خرده‌فروشان بریتانیا برای حذف کارت‌های خرده فروشی PS Now، حالا پلی‌استیشن تایید کرد که در حال بهبود و ساده‌سازی ارائه گیفت کارت‌های خود است. طبق پیامی که خرده‌فروشان به کارکنان خود ارسال کرده‌اند، از فروشگاه‌های بریتانیا خواسته شده که کارت‌های سابسکریپشن PlayStation Now را تا تاریخ 21 ژانویه (1 بهمن) حذف کنند.

پلی‌استیشن در بیانه‌ای که برای IGN ارسال کرد، گفت: ” ما در سطح جهان می‌خواهیم که از ارائه گیفت کارت‌های کنونی برای PS Now فاصله بگیریم و تمرکز خود را بر پرداخت وجه نقدی برای گیفت کارت‌های پلی‌استیشن بگذاریم، که میتوان از آن‌ها در PlayStation Now نیز استفاده کرد.”

PlayStation Now ایده استریم بازی‌های ویدیو را زودتر آغاز کرده است، اما استریمینگ ویدیویی مبتنی بر Cloud هنوز از گیمینگ کنونی و رایج عقب مانده است. بنابراین شاید برای پلی‌استیشن منطقی باشد تا بخواهد گیفت‌ کارت‌های خود را که در مناطق مختلف جهان و توسط خرده‌فروشی‌های متفاوت توزیع می‌شود را ساده‌سازی کند.

این حرکت همچنین باعث گمانه‌زنی های شدیدی در مورد آینده سرویس PS Now شده است. بلومبرگ قبلا در گزارشی اعلام کرد که سونی قصد دارد PlayStation Now را با PlayStation Plus ادغام کند و در آن کاربران می‌توانند علاوه بر PS Plus به بازی‌های ابری نیز دسترسی داشته باشند.

Xbox نیز اکنون سرویسی یکپارچه‌ای با برخورداری از Xbox Game Pass Ultimate، ایکس باکس گلد و xCloud گیمینگ را ارائه می‌دهد. طبق گزارش‌های قبلی پلی‌استیشن برای ارائه 3 حالت سرویس‌دهی برنامه‌ریزی کرده است و اولی با ارائه گیم‌های آنلاین و بازی‌های رایگان ماهانه شروع می‌شود. سرویس‌های بالاتر شامل برخورداری از چیزی شبیه به Game Pass ایکس باکس است، و در نهایت احتمالا بالاترین پلن سرویس‌دهی شامل هر دو حالت‌ بالا به علاوه قابلیت‌های اضافی استریمینگ گیم و دسترسی به رنج گسترده‌ای از بازی‌های کنونی و نسل قبل می‌شود.

هنوز جزئیات تغییرات آینده سرویس‌های پلی‌استیشن مشخص نیست اما احتمال در جریان بودن تغییرات برای این سرویس‌ها زیاد است. یکپارچه‌سازی این سرویس‌ها شاید برای کسانی که می‌خواهند از PS Plus و PS Now با پرداخت یک حق خرید استفاده کنند خوشایند باشد. همچنین احتمال یکپارچه‌سازی و بهبود گیفت‌ کارت‌های سونی پلی‌استیشن نیز زیاد است.

  • جبران کمبود پلی استیشن 5 به روش سونی – ادامه ساخت کنسول پلی استیشن 4
  • Among Us محبوب ترین بازی دسامبر 2021 در فروشگاه پلی استیشن شد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا