بازی هافناوریکسب و کار

قیمت لوازم جانبی پلی استیشن 5 اعلام شد – کنترلر دوال سنس 70 دلار

در کنار اعلام قیمت 399 دلاری برای پلی استیشن 5 دیجیتال و 499 دلاری برای نسخه استاندارد این کنسول، سونی قیمت لوازم جانبی پلی استیشن 5 را نیز اعلام کرد که در تاریخ 12 نوامبر، همزمان با عرضه کنسول جدید این کمپانی ژاپنی روانه بازار خواهند شد.

قیمت لوازم جانبی پلی استیشن 5 سونی

مهم ترین مورد اعلام شده، قیمت کنترلر دوال سنس پلی استیشن 5 است. این کنترلر نسل جدید که در مقایسه با نسل قبل تغییرات چشمگیر و بهینه سازی های قابل توجهی داشته است، با قیمت 69.99 دلار به صورت جداگانه به فروش خواهد رسید. این در حالیست که قیمت دوال شاک 4، کنترلر پلی استیشن 4، کنسول نسل قبل سونی 59.99 دلار قیمت داشت. بنابراین کنترلر جدید پلی استیشن افزایش قیمت 10 دلاری داشته است. به نظر می رسد ویژگی هایی مانند سیستم بازخورد پیشرفته و ماشه های انطباق پذیر که به دوال سنس اضافه شده کم هزینه نبوده است و کمپانی مجبور به افزایش قیمت کنترلر کنسول جدید خود شده است. همچنین سونی برای پایه شارژی که قادر به شارژ دو کنترلر دوال سنس همزمان است، قیمت 29.99 دلاری را تعیین کرده است.

دیگر لوازم جانبی پلی استیشن 5، هدست وایرلس Pulse 3D است که همان طور که از اسمش پیداست، از فناوری صوتی سه بعدی موجود در پلی استیشن 5 پشتیبانی می کند. قیمت این هدست 99.99 دلار اعلام شده است. ریموت مدیای کنسول نسل جدید سونی نیز به قیمت 29.99 دلار به فروش خواهد رسید. آخرین مورد، دوربین HD Camera است که به لنز دوگانه 1080p مجهز می باشد که به کاربر امکان ضبط و استریم بازی (از گیم پلی و شخص گیمر) مستقیما از پلی استیشن 5 را می دهد. این دوربین نیز 59.99 دلار ارزش دارد. این دوربین با هدف کاربری واقعیت مجازی طراحی شده اما مشخص نیست که با نسل فعلی هدست واقعیت مجازی پلی استیشن 5 سازگاری دارد یا خیر.

بیشتر بخوانید: محتویات داخل جعبه پلی استیشن 5 مشخص شد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا