بازی هافناوریکسب و کار

معرفی برنامه Wallpaper Craft : تصویر زمینه زیبای خود را انتخاب کنید

تصویر زمینه یکی از مهمترین المان‌های یک تلفن همراه از نظر نرم افزاری به شمار می‌رود، فرقی نمی‌کند که صفحه نمایش تلفن شما رزولوشن 2K یا بالاتر داشته باشد. همیشه داشتن یک تصویر زمینه زیبا می‌تواند زیبایی نمایشگر موبایل شما را دوچندان کند.

یکی از اشتباهاتی که کاربران در زمان انتخاب تصویر زمینه خود انجام می‌دهند، انتخاب تصویر زمینه شلوغ و گاهی اوقات بی کیفیت است که در نهایت باعث بد شدن ظاهر تلفن همراه می‌شود. بله تنها طراحی و ساخت تلفن همراه کامل کننده آن نیست و خود کاربر نیز باید تلفن همراهش را از نظر نرم افزاری تمیز و زیبا نگه دارد برای همین امروز قصد معرفی برنامه Wallpaper Craft را داریم، برنامه‌ای که شاید خیلی از شما اسم آن را شنیده باشید یا حتی به سایت این اپلیکیشن نیز سر زده باشید اما هیچ وقت با خودتان فکر نکرده‌اید که بتوانید تصاویر پس زمینه زیبای این سایت را در تلفن همراهتان داشته باشید.

زیبایی یکپارچه بودن تصویر زمینه دسکتاپ خود با موبایلتان می‌تواند یک چیز فوق‌العاده باشد که کمتر کسی را می‌شود دید که این کار را می‌کند.

والپیپر کرفت همانن Zedge بخش مخصوص به والپیپر‌های با کیفیت خودش را دارد با این تفاوت که این نرم افزار تمام تمرکز خود را بر روی بخش تصاویر پس زمینه گذاشته است و برخلاف Zedge بخشی مخصوص به نوتیفیکشن یا رینگتون ندارد. اما این یک نکته منفی برای نرم افزار محسوب نمی‌شود بخاطر اینکه تمامی تصاویر پس زمینه والپیپر کرفت همگی از کیفیت و رزولوشن بالایی برخوردار هستند و شاید تمرکز توسعه دهندگان این نرم افزار نیز همین بوده است که بجای چند بخش کردن برنامه تمرکزشان را بر روی یک بخش گذاشته و همان بخش را به بهترین شکل ممکن به کاربران ارائه بدهند.

Wallpaper Craft

دسته بندی‌های نرم افزار والپیپر کرفت برخلاف Zedge کاملتر و بسیار وسیع‌تر است به گونه‌ای که شما می‌توانید هر آنچه را که می‌خواهید در این نرم افزار پیدا کنید و برای تصویر پس زمینه خود آن را تنظیم کنید.

WallPaper Craft

زمانی که برنامه را برای اولین بار اجرا می‌کنید نرم افزار به صورت خودکار مدل تلفن شما و رزولوشن صفحه نمایش آن را به شما نشان می‌دهد تا بر اساس آن بهترین و با کیفیت‌ترین تصاویر موجود را نشان دهد.

پیشنهاد می‌کنم در زمان نصب نرم افزار اگر تلفن شما قابلیت تغییر رزولوشن را دارد آن را بر روی بالاترین حالت ممکن قرار دهید تا نرم افزار تصاویر با کیفیت‌تری به شما نشان دهد. گرچه در هر زمان نرم افزار بر اساس رزولوشن نمایشگر شما برایتان والپیپر نمایش می‌دهد اما بهتر است که در همین اول کار بالاترین رزولوشن صفحه نمایش خود را برای نرم افزار تنظیم کنید.

زمانی که والپیپر مورد نظرتان را انتخاب کردید و بر روی آن رفتید موقع آشنایی با گزینه‌های مختلف نرم افزار است.

گزینه Download و Set که نیاز به گفتن ندارند و کارایی آن‌ها واضح است اما اگر به آیکون بغل ستاره favorite دقت کنید، بر روی آن کلیک کنید و شما وارد بخش Customize برنامه شده‌اید و می‌توانید رنگ تصویر مورد نظرتان را بر اساس سلیقه تغییر دهید.

زمانی که گزینه Set را میزنید برنامه به شما سه نوع مختلف رزولوشن برای تنظیم والپیپر پیشنهاد می‌دهد که همانطور که گفته شد تمرکز زیاد توسعه دهنده‌ها برای بهتر کردن هرچه تمام تر نرم افزار را نشان می‌دهد.

Portrait : برای گرفتن تصویر در رزولوشن عمودی است که اکثرا این رزولوشن را انتخاب می‌کنند

LandScape : برای گرفتن تصویر در رزولوشن افقی است که بیشتر برای تبلت‌ها مورد استفاده است

و اما مورد آخر که 4K است. پیشنهاد بنده این است که تصویر را در رزولوشن 4K تنظیم کنید زیرا هم از نظر جزئیات کیفیت بالاتری از دو مورد دیگر دارد و عکس بدون کات شدگی برای شما دانلود می‌شود. البته این در صورتی است که قصد دانلود تصویر را داشته باشید.

برای مشاهده و دانلود تصاویر این نرم افزار نیاز به تغییر آی‌پی دارید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا