بازی هافناوریکسب و کار

سرویس روکش ماشین تسلا راه اندازی شد: خداحافظ رنگ‌های تکراری

سرویس روکش ماشین تسلا حرکتی جدید به سوی از بین بردن رنگ‌های تکراری در بین ماشین‌های موجود در جاده است. درصد زیادی از ماشین‌های کنونی با رنگ‌های تکراری سفید، مشکی و در حالت کلی چنین رنگ‌های یکسانی وارد بازار می‌شوند و با وجود اینکه رنگ‌های ساده باعث می‌شوند تا فروش یک محصول بیشتر و راحت‌تر باشد اما در عین حال شخصیت و هویت شخصی یک ماشین را از آن خواهد گرفت.

خوشبختانه یک خبر خوش برای دارندگان ماشین‌های Tesla این است که این کمپانی سرویس روکش ماشین تسلا را راه اندازی کرده است و بلاخره دارندگان این ماشین قادر هستند تا شخصیتی جدید به ماشین خود بسته به سلیقه خود بدهند. همچنین به غیر از رنگ ساده می‌توانید از طرح‌های مختلف نیز برای شخصی سازی کردن شکل ظاهری ماشین خود استفاده کنید.

سرویس روکش ماشین تسلا

سرویس روکش ماشین تسلا ابتدا در چین !

یکی از مزایای روکش رنگی ماشین این است که دیگر نیازی به رنگ کردن کامل ماشین ندارید بنابراین در صورت نیاز به فروش ماشین می‌توانید به راحتی با جدا کردن روکش رنگی، رنگ اصلی ماشین را به آن هدیه دهید و در فروش آن نیز سود زیادی خواهید کرد. یکی از دلایل سود این این است که دیگر نگرانی از خط و خش‌های ساده روی دستگاه خود ندارید و همچنین رنگ آن نیز مثل روز اول از تابس نور مستقیم خورشید محفوظ مانده است.

درحال حاضر روکش کردن ماشین‌های تسلا توسط فروشگاه‌های سوم شخص انجام می‌شود اما با توجه به بازگشایی این مرکز توسط خود تسلا، کیفیت کاری بسیار بالاتر خواهد بود. درحال حاضر این مرکز تنها در چین فعالیت خود را آغاز کرده است و مشخص نیست که چه زمان شاهد بازگشایی مراکز دیگر در دیگر مناطق باشیم. شرکت تسلا فعالیت زیادی در زمینه‌های مختلف دارد و هر روز درحال تلاش برای بهتر کردن خودروهای خود از طراحی داخلی گرفته تا طراحی خارج از دستگاه این شرکت است.

بیشتر بخوانید: ایلان ماسک به سیم آخر زد – بازگشایی کارخانه تسلا باوجود قرنطینه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا