فناوری

گوشی HTC Wildfire E2 Play با چیپست Unisoc معرفی شد

همانطور که می‌دانید، هفته گذشته HTC Wildfire E3 Lite معرفی شد. در واقع, HTC مدت‌هاست که گوشی‌های هوشمند تولید نمی‌کند، اما مجوز نام تجاری خود را در اختیار تولیدکنندگان علاقه‌مند قرار می‌دهد. روز گذشته نیز محصول جدید دیگری با نام تجاری این برند معرفی شد: HTC Wildfire E2 Play. هنوز جزئیات دقیقی درمورد قیمت این محصول و تاریخ عرضه آن منتشر نشده است. ما فقط می‌دانیم که HTC Wildfire E2 Play برای بازار آفریقا معرفی شده است.

مشخصات HTC Wildfire E2 Play

گوشی هوشمند Wildfire E2 Play مجهز به صفحه نمایش 6.82 اینچی IPS LCD با وضوح HD+ است. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی این دستگاه در حفره‌ای قطره‌ای‌شکل در پنل جلویی تعبیه شده است. در پنل پشتی این گوشی یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی در کنار یک ماژول فوق عریض 5 مگاپیکسلی و دو سنسور 2 مگاپیکسلی برای عکس‌های ماکرو و داده‌های عمق رؤیت می‌شود. این دستگاه از چیپست Unisoc T606 و 8 گیگابایت رم در کنار 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد که قابل‌ارتقا نیز می‌باشد.

معرفی HTC Wildfire E2 Play

جالب است بدانید که Wildfire E2 Play یک دکمه کشویی عجیب و غریب در سمت چپ خود دارد. شما به کمک این دکمه می‌توانید برای حفظ حریم خصوصی خود، روشنایی صفحه نمایش را در اپلیکیشن‌های مورد نظر خود کم کنید. این گوشی به طور پیش‌فرض اندروید 12 را اجرا کرده و از باتری 4600 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ 10 واتی پشتیبانی می‌کند.

این محصول در بخش امنیتی از یک حسگر اثر انگشت در پنل پشتی و قابلیت تشخیص چهره هوش مصنوعی بهره می‌برد. Wildfire E2 Play در دو رنگ مشکی و آبی ارائه شده و سایر قابلیت‌های آن عبارتند از: سیم‌کارت دوگانه، 4G VoLTE، وای‌فای 802.11ac، بلوتوث ۵.۰، درگاه USB-C و جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری.

  • گوشی HTC Desire 22 Pro با اسنپدراگون 695 معرفی شد
  • HTC Wildfire E3 Lite با چیپست Unisoc معرفی شد
  • HTC گوشی پرچمدار جدید خود را در 7 تیر معرفی خواهد کرد
  • تماشا کنید: رونمایی از Vive Flow؛ جدیدترین هدست واقعیت مجازی HTC

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا