فناوری

شیائومی 13 اولترا با دوربینی منحصربه‌فرد رسماً رونمایی شد

طرفداران شیائومی مشتاقانه منتظر رونمایی رسمی از گوشی هوشمند شیائومی 13 اولترا بودند. در چند ماه اخیر بار‌ها جزییاتی درمورد این گوشی به بیرون درز کرده بود. گزارشی جدید نیز شده حاکی از آن بود که این دستگاه با 1٪ باتری 60 دقیقه دوام می‌آورد که بدون شک قابلیتی قابل‌توجه محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد که این دستگاه قرار است یکی از بهترین پرچم‌داران شیائومی باشد و موفقیت‌های بیشتری برای این برند به همراه بیاورد. شیائومی 13 اولترا اکنون به طور رسمی توسط این شرکت رونمایی شده است و ویژگی‌های منحصربه‌فرد ی را به نمایش می‌گذارد. احتمالاً این دستگاه با مشخصات چشمگیر و طراحی شیک خود بازار را زیر و رو خواهد کرد.

مشخصات شیائومی 13 اولترا

یکی از بارزترین مشخصات این گوشی هوشمند طراحی پشتی آن است. پیش از این، دوربین این گوشی را در تصاویر لورفته مشاهده کرده‌ایم. قاب پشتی سبز زیتونی و چرمی این گوشی در کنار طراحی شگفت‌انگیز دوربین آن جذابیت بصری خیره‌کننده‌ای را به ارمغان می‌آورد. شیائومی 13 اولترا مجهز به یک ماژول دوربین دیسکی است که در یک حلقه طلایی قرار گرفته و همین مورد ظرافت خاصی به طراحی کلی آن افزوده است. شیائومی 13 اولترا از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2، حافظه LPDDR5X و فلش مموری UFS 4.0 بهره می‌برد. همچنین، تا 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی را ارائه می‌دهد که حتی برای سختگیرترین کاربران نیز کافی است. علاوه بر این، این شرکت ادعا می‌کند که این گوشی هوشمند از IP68 ضدگردوغبار و ضدآب پشتیبانی می‌کند.

قابلیت‌های تصویربرداری شیائومی 13 اولترا

گفتنی است که قابلیت‌های تصویربرداری این دستگاه بسیار چشمگیر هستند. شیائومی 13 اولترا از لنز جدید Leica Summicron، نسل جدیدی از دوربین‌های این شرکت و دیافراگم بزرگ در تمام فواصل کانونی بهره می‌برد. این دستگاه مجهز به چهار دوربین لایکا است که همگی 50 مگاپیکسلی هستند و دارای لنزی با دیافراگم بزرگ می‌باشند. این دستگاه از همه حالت‌های محبوب عکاسی، شامل اسنپ‌شات، عکس‌برداری شبانه و فیلم‌برداری 8K پشتیبانی می‌کند. همین امر باعث می‌شود که این گوشی به محصولی رویای برای علاقه‌مندان عکاسی تبدیل شود. این دستگاه از 4 سنسور سونی بهره می‌برد که یکی از آن ها IMX989 و سنسورهای دیگر همگی IMX858 هستند. دوربین اصلی شیائومی 13 اولترا همچنین دارای دیافراگم متغیر یک اینچی لایکا می‌باشد که دارای دو اندازه دیافراگم f/1.9 و f/4.0 است. این ویژگی دستگاه را قادر می‌سازد تا عکس‌های خیره‌کننده‌ای را در شرایط نوری مختلف ثبت کند که برای طرفداران عکاسی موبایلی عالی است.

شیائومی 13 اولترا به طور رسمی رونمایی شد

شیائومی 13 اولترا از یک باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 90 وات و شارژ بی‌سیم 50 وات بهره می‌برد. این گوشی همچنین مجهز به فناوری انتقال حرارت پمپ خنک‌کننده حلقوی است که آن را قادر می‌سازد تا به عکسبرداری مداوم با وضوح 4K و نرخ فریم 60 و بدون افت فریم در طول فرآیند دست یابد. این شرکت همچنین مجموعه‌ای به شکل دسته دوربین را برای شیائومی 13 اولترا منتشر کرده است تا علاقه‌مندان عکاسی را بیشتر تحت تأثیر قرار دهد. این دسته بیشتر شبیه دوربین است و ابزاری مکمل قاب پشتی شیبدار دستگاه است. این یک وسیله جانبی عالی برای کسانی است که عکاسی را جدی می‌گیرند و می‌خواهند از دستگاه خود به بهترین نحو ممکن استفاده کنند.

با توجه به گزارش‌های قبلی، این گوشی در سه پیکربندی 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و 12 گیگابایت رم + 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد. قیمت این مدل‌ها به ترتیب 6299 یوان (916 دلار)، 6799 یوان (990 دلار) و 7499 یوان (1090 دلار) است. بهترین نسخه شیائومی 13 اولترا نیز که مجهز به حافظه رم 16 گیگابایتی و 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی است، ممکن است با قیمت 7999 یوان (1163 دلار) روانه بازار شود.

  • تصاویر واقعی رنگ سبز زیتونی شیائومی 13 اولترا رؤیت شد
  • شیائومی 13 اولترا با 1 درصد شارژ یک ساعت دوام می‌آورد
  • شیائومی 13 اولترا این ماه در بازارهای جهانی عرضه می‌شود
  • قیمت مدل‌های شیائومی 13 اولترا قبل از عرضه به بیرون درز کرد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا