فناوری

اعتراض کاربران از پولی بودن برخی از محتویات فصل سوم بازی Warzone 2.0

باندل‌های جدید بازی Call of Duty: Warzone 2 انتقادهای فراوانی را از سوی کاربران به همراه داشته است. آن‌ها حالت DMZ این بازی را Pay To Win می‌دانند. در ادامه خبر به بررسی اعتراض‌های کاربران به محتویات جدید این بازی می‌پردازیم.

به گزارش خبرگزاری IGN، کاربران از محتویات جدید فصل سوم بازی Call of Duty: Warzone 2 رضایت ندارند و برخی از آن‌ها باندل‌های جدید حالت DMZ را Pay To Win (بپرداز و برنده شو) می‌دانند. یکی از باندل‌ها تحت عنوان Bomb Squad معرفی می‌شود، این باندل یک اسلات اضافی Active Duty Operator را با قیمت 1200 امتیاز (معادل 12 دلار) در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

انتقاد کاربران از جایی شروع می‌شود که آن‌ها نمی‌توانند اسلات چهارم Active Duty را با تجربه رایگان بازی Warzone 2 به دست آورند. بنابراین، خریداران باندل Bomb Squad در حالت DMZ نسبت به سایر بازیکنان برتری پیدا می‌کنند. محتویات باندل Bomb Squad شامل یک کوله‌پشتی متوسط رایگان، یک حالت Explosive Ordnance Disposal Specialist و افکت جایزه Insured Weapon Cooldown است.

پولی بودن محتویات فصل سوم بازی Warzone 2؛ دسترسی به پهپاد تنها با قیمت 30 دلار!

تعدادی دیگر از کاربران از وجود یک باندل دیگر در بازی Warzone 2 اعتراض می‌کنند. این باندل یک زره Armor Vest اضافی و یک UAV (پهباد) به بازیکنان ارائه می‌دهد. کاربری در پلتفرم رسانه‌ای Reddit در این باره نوشت پهپاد UAV در حالت DMZ بسیار ناخوشایند است. گفتنی است فصل سوم بازی «ندای وظیفه: وارزون 2» یک باندل 30 دلاری تحت نام BlackCell را معرفی می‌کند که دارای امتیاز COD، پوسته انحصاری اپراتور، Tier Skip و سایر جوایز است.

پولی بودن محتویات فصل سوم بازی Warzone

بازیکنان می‌بایست برای دسترسی به بتل پس فصل سوم بازی Warzone 2، باندل «بلک‌سل» را خریداری نمایند. بازیکنان با دریافت این باندل به محتویات جدید این بازی دسترسی پیدا می‌کنند. بازی Call of Duty: Warzone 2 در نوامبر سال 2022 برای پلتفرم‌های نسل هشتم، نهم و کامپیوتر شخصی منتشر شد. بسیاری از کاربران با وجود مشکلات فراوان این نسخه، ترجیح دادند به Warzone 1 بازگردند. شرکت «اکتیویژن (Activision) از آن زمان به‌روزرسانی‌های متعددی برای رفع مشکلات بازی Warzone 2 منتشر کرده است.

  • حالت Ray-Tracing در برخی از عناوین سری Resident Evil حذف شد
  • شرکت سگا فرانچایز پرطرفدار Angry Birds را خریداری می‌کند

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا