بازی هافناوریکسب و کار

شیائومی Mi 10 Ultra در تصاویری از زوم 120 برابری خبر داده است

شیائومی یکی از موفق‌ترین کمپانی‌های تولید کننده تلفن همراه در چین است و این کمپانی در کنار تولید گوشی هوشمند انواع و اقسام لوازم الکترونیکی را نیز تولید و به بازار عرضه کرده است. هفته دیگر این کمپانی 10 ساله خواهد شد و شیائومی Mi 10 Ultra هدیه جشن تولد 10 سالگی این کمپانی خواهد بود.

شیائومی Mi 10 Ultra در کنار نسخه‌های جدید Redmi K30 Pro قرار است تا در روز 11 آگوست، روز تولد 10 سالگی کمپانی شیائومی رونمایی شوند. با وجود نزدیک بودن به این تاریخ و فاصله کمتر از یک هفته‌ای جالب است بدانید جزئیات بالایی از Mi 10 Ultra در دسترس نیست ولی این دستگاه در شبکه‌های اجتماعی با نام‌های مختلف و مشخصات گوناگون دیده شده است. از اسم‌های تاکنون گذاشته شده برای این دستگاه می‌توان به Supreme Edition، Pro Plus، Extreme Commemorative Edition و Ultra اشاره کرد ولی احتمال نام گذاری این دستگاه با نام شیائومی Mi 10 Ultra زیاد است.

شیائومی Mi 10 Ultra

البته باید این موضوع را نیز در نظر بگیریم که احتمال استفاده از سه اسم برای این دستگاه وجود دارد. یکی از اسم‌های در نظر گرفته شده برای بازار داخلی چین خواهد بود، دیگری برای عرضه جهانی و اسم آخر برای نسخه ویژه‌ی این سری با طراحی شفاف و مشخص بودن جزیات داخلی دستگاه می‌باشد. البته مشخص نیست که پشت این دستگاه واقعا شفاف باشد یا همانند Mi 9 این دستگاه نیز تنها از استیکر برای شفاف نشان دادن جزیات استفاده کرده باشد. به هرحال تا به الان تنها همین اطلاعات از این دستگاه به بیرون درز کرده است و مشخصات کاملی از این گوشی هوشمند هنوز به صورت رسمی منتشر نشده است.

یکی از نکات جذاب درباره دوربین شیائومی Mi 10 Ultra حضور عدد 120X است که نشان از زوم 120 برابری آن دارد. ظاهرا باید شاهد رقابت سنگین این دستگا با Galaxy S20 Ultra و زوم 100 برابری Space Zoom آن باشیم. دلیل استفاده از گلکسی اس 20 الترا این است که سامسونگ برای شلوغ نکردن رسانه و بازار گلکسی نوت 20 الترا را با زوم 50 برابر راهی بازار کرده است. دوربین‌های در نظر گرفته شده برای این دستگاه این امکان را به این تلفن داده‌اند تا بین لنز 12 تا 120 میلی متر حق انتخاب داشته باشد. همچنین لنز‌های استفاده شده برای این دستگاه برخلاف دیگر دستگاه‌های سری Mi 10 خواهد بود و کیفیت بهتری نسبت به آن‌ها خواهند داشت.

پردازنده و مقدار رم شیائومی Mi 10 Ultra

بخش دوربین را که کنار بگزاریم نوبت به پردازنده و مشخصات دیگر دستگاه می‌رسد. پردازنده اسنپدراگون 865 پلاس در کنار گرافیکی با قابلیت شخصی سازی به طور حتم در این دستگاه استفاده خواهد شد. همچنین برای حافظه داخلی شاهد حضور UFS 3.1 با حجم‌های 256 و 512 گیگابایت خواهیم بود. 8 گیگابایت رم در کنار 256 گیگابایت حافظه داخلی برای نسخه‌های سرامیکی دستگاه استفاده خواهد شد. همچنین نسخه‌ای با رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی نیز برای این رنگ بدنی سرامیکی در نظر گرفته شده است و برای تهیه نسخه شفاف این دستگاه دو حق انتخاب بین 12/256 و 512/16 خواهید داشت.

شیائومی Mi 10 Ultra

نمایشگر این دستگاه یک نمایشگر 120 هرتز با رزولوشن 1080 پلاس از نوع امولد می‌باشد. برای بخش باتری و تامین انرژی تمام موارد گفته شده یک باتری 4500 میلی آمپری در نظر گرفته خواهد شد که با آداپتوری 100 و یا 120 واتی شارژ خواهد شد. همچنین شارژ بی‌سیم با سرعت 55 وات نیز حضور خود را ثابت کرده است. برای بخش صدا از HiRes Audio استفاده شده است و سنسور اثر انگشت این دستگاه نیز با الگوریتمی جدید در زیرنمایشگر قرار گرتفه است. هنوز صحبتی درباره قیمت این دستگاه نشده است اما با توجه به مشخصات گفته شده و قیمت دستگاه‌های کنونی باید شاهد حضور این دستگاه با قیمتی بالای 1000 دلار باشیم.

بیشتر بخوانید: بلک شارک 3S شیائومی معرفی شد – گوشی گیمینگ جدید با مشخصات فوق‌العاده

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا