بازی هافناوریکسب و کار

معرفی مادربرد MAG B550 TORPEDO از MSI

شرکت MSI، تولید کننده پیشرو در زمینه طراحی و ساخت انواع مادربرد در جهان، عضو جدید خانواده MAG خود را معرفی می‌کند. در ادامه مادربرد MAG B550 TORPEDO کاملا جدید برای پردازنده‌های نسل 3 Ryzen و پردازنده‌های سری G Ryzen 4000 که به عنوان بهترین انتخاب در کلاس خود طراحی شده است را خواهید دید. مشخصات این طراحی جدید را در ادامه بخوانید.

معرفی مادربرد MAG B550 TORPEDO از MSI

مادربرد MAG B550 TORPEDO

مادربرد MAG B550 TORPEDO دارای تم نظامی یکسان با سایر اعضای خانواده MAG است. سیستم تغذیه ۱۰ فازی با پاور استیج‌های هوشمند و هیت سینک گسترش یافته، این امکان را برای آن فراهم می‌کند تا نیاز پردازنده‌های چند هسته‌ای را تامین کند. این مدل همچنین از پردازنده AMD Ryzen 9 3950X با 16 هسته پشتیبانی می‌کند. علاوه بر هیت سینک در بین اجزای پاور استیج، MAG B550 TORPEDO همچنین دارای M.2 SHIELD FROZR است که دمای SSD نسل 4 PCI-E پشتیبانی شده خود را نیز ثابت نگه می‌دارد. پشتیبانی از کارت گرافیک PCI-E نسل 4، نکته برجسته بعدی این مادربرد است. سیگنال‌های PCI-Express توسط شکاف فولادی Armour PCI-E در برابر تداخل الکترومغناطیسی برای تجربه کاربری روان تقویت می‌شوند. با راهکار MSI lightning نسل 4 آماده لذت بردن از پهنای باند فوق‌العاده باشید.

در نهایت این که، هر دو کانکتور Type-C جلو و عقب مادربرد برای اتصال جدیدترین دستگاه‌های دارای USB Type-C طراحی شده‌اند. 2.5G LAN فوق‌العاده سریع انتقال داده و اتصال تاخیر کم به اینترنت را برای گیمرها فراهم می‌آورد. شیلد محافظ از پیش نصب شده بخش ورودی و خروجی، روند ساخت را بسیار آسان‌تر از قبل می‌کند. شما در این مدل، تمامی ویژگی‌های موجود در مادربردهای مدرن را کنار هم خواهید دید. با نیم نگاهی به قدرت این طراحی جدید می‌توان دریافت که مادربرد جدید MSI قرار است دشمنان را در میدان جنگ به تسخیر کاربران درآورد!

هیت سینک مادربرد MAG B550 TORPEDO
مادربرد MAG B550 TORPEDO
درگاه‌های اتصال

بیشتر بخوانید: نگاهی به مادربرد GIGABYTE Z490 AORUS XTREME

بیشتر بخوانید: معرفی لپ تاپ‌های آلفا 15 و 17 MSI طراحی شده توسط AMD

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا