بازی هافناوریکسب و کار

با دو ترفند ساده اندازه آیکون های دسکتاپ را در ویندوز 10 تغییر دهید

ویندوز این امکان را به کاربران می دهد تا اندازه آِکون های موجود در دسکتاپ را تغییر دهند. در نتیجه می توانید اندازه آیکون ها را بین بزرگ، متوسط و کوچک انتخاب کنید. اما چگونه می توان به این قابلیت دسترسی پیدا کرد؟ در این مطلب آموزش چگونگی تغییر اندازه آیکون ها را ارائه خواهیم کرد و یک راه میانبر و سریع را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

تغییر اندازه آیکون ها در ویندوز

باید بگوییم که اندازه آیکون ها در دسکتاپ ویندوز استاندارد و متوسط است در نتیجه می توانید اندازه آن ها را به بزرگترین حالت یا کوچکترین حالت تغییر دهید. راحت ترین کاری که می توانید انجام دهید این است که بر روی دسکتاپ کلیک راست کنید، وارد View شوید و یکی از گزینه های Large icons، Medium icons یا Small icons را انتخاب نمایید.

تغییر اندازه آیکون ها در ویندوز

برای گزینه هایی با اندازه های بیشتر، کافی است تا مکان نما را روی میز کار قرار دهید، کلید Ctrl را روی صفحه کلید خود نگه دارید و چرخ ماوس را به بالا یا پایین حرکت دهید. خواهید دید که طیفی از سایزهای مختلف وجود دارد که می توانید بر اساس نیاز و علایقتان انتخاب کنید. در این روش 28 اندازه مختلف ارائه شده که می توانید به اندازه فوق کوچک و فوق بزرگ دست یابید. این ترفند در File Explorer یا Windows Explorer نیز کار می کند. با نگه داشتن Ctrl و چرخاندن پیمایش ماوس، می توانید به سرعت نمادهای پرونده ها و پوشه ها را تغییر سایز دهید.

تغییر اندازه آیکون ها در ویندوز

این قابلیت ویندوز بسیار کاربردی و جذاب بوده و بسیاری از کاربران با آن آشنایی ندارند و به روش های پیچیده ای به تغییر اندازه آیکون های خود می پردازند. اما این دو روش ارائه شده این کار را به بهترین و ساده ترین شکل برایتان انجام خواهد داد. این دو روش ذکر شده را حتما امتحان کنید و نظرات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید. اگر ترفندهای دیگری هم در ویندوز می دانید می توانید با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا