بازی هافناوریکسب و کار

آشنایی با سخت افزارهای کولرمستر در کامپیوتکس 2019

اینک به سراغ غرفه ی شرکت محبوب "کولرمستر" در کامپیوتکس 2019 می رویم تا بدانیم این شرکت آخرین دستاوردهای خود را چگونه معرفی می کند.

کولرمستر در کامپیوتکس 2019

یکی از اولین محصولات این شرکت پاورهای Cooler Master V Gold هستند که به تازگی معرفی شده اند؛ پاورهای سری Cooler Master V Gold به صورت 100 ماژولار طراحی شده و در ظرفیت های 650 و 750 وات تولید خواهند شد. این منبع تغذیه برای سیستم های High-end در نظر گرفته شده و از استاندارد بازدهی 80Plus Gold بهره می برند. یک فن 135 میلی متری تهویه این پاور را بر عهده داشته و خنک کننده با استفاده از ویژگی Semi-Fanless، می تواند تا بار 40 درصد در انتظارگردش بماند.

جالب است بدانید که کولرمستر یک وارانتی 10 ساله را به همراه پاورهای Cooler Master V Gold ارائه کرده و طول عمر آنها را بر اساس زمان، 100 هزار ساعت ذکر می کند. سری V Gold با کابلهای 16 AWG PCIe طراحی شده اند که به نسبت کابل های مرسوم 16 AWG از مقاومت و حرارت کمتری برخوردار بوده و در نتیجه میزان بازدهی را افزایش می دهند. پاورهای 650 و 750 واتی Cooler Master V Gold با قیمت های 130 و 140 دلار آمریکا راهی بازارهای جهانی خواهند شد.

کیس جدید Cooler Master Masterbox K500 که حاصل طراحی مشترک ازراک و کولرمستر بوده و به تازگی معرفی شده است، در کامپیوتکس 2019 ظاهر شده است. همکاری این 2 شرکت به تولید کیس گیمینگ و جذاب جدیدی ختم شده است که به واقع همان کیس Cooler Master Masterbox با مودینگ ASRock Phantom است. این کیس که از چند روز آینده راهی بازارهای جهانی می گردد، ظاهری زیبا و جذاب تر از قبل پیدا کرده و حتی در کاور شیشه ای کناری کیس هم نشان ASRock Phantom بسیار حرفه ای و زیبا کار شده است.

کیس جدید Cooler Master Masterbox K500 جدید به صورت پیشفرض دارای 2 عدد فن 12 سانتی متری همراه با LED است. این کیس با فناوری ASRock LED Sync سازگار بوده و دارای یک هدر برای نصب بر روی این مادربردها است. این کیس می تواند از 6 عدد فن پشتیبانی کرده و کارت گرافیک هایی به طول 40 سانتی متر، منابع تغذیه ای به طول 18 سانتی متر و کولرهای بادی با ارتفاع حداکثر 16 سانتی متر را در خود جای می دهد. این یک فرصت طلایی برای طرفداران پر و پا قرص ازراک است که بتوانند یک کیس حرفه ای و توانمند را در کنار سخت افزارهای این شرکت، مورد استفاده قرار دهند.

خنک کننده بادی Cooler Master Wraith Ripper هم در کامپیوتکس به نمایش درآمده است. ین محصول از سیستم تولید 2 هیت سینک برخوردار است که در وسط آنها، یک عدد فن MasterAir Pro Servo در ابعاد 12 سانتی متر تعبیه شده است. برای نصب در سوکت TR4، ابزار لازم در بسته بندی موجود است.

ارتفاع کولر از PCB تا 44 میلی متر بالا رفته تا با حافظه های رم تداخلی ایجاد نشود. خنک کننده بادی Cooler Master Wraith Ripper دارای دیودهای LED RGB است که برای کنترل آن می توانید روی نرم افزار اختصاصی کولرمستر حساب کنید.

منابع تغذیه MasterWatt MWE Gold هم در غرفه این شرکت به چشم می خورند. منابع تغذیه MasterWatt MWE Gold در توان های 450 الی 750 وات تولید شده و تمامی مدل ها دارای کابل کشی ماژولار هستند. به گفته این شرکت، بازدهی خروجی به 90 درصد می رسد و این در حالی است که توپولوژی DC-to-DC با حداقل نویز در آنها طراحی شده است.

این محصولات با ولتاژ 110 الی 220 ولت سازگار هستند و کولر مستر از طراحی تک ریل 12 ولت در این خانواده بهره گرفته است. MasterWatt MWE Gold در تک ریل 12 ولت دارای 3 درصد بازدهی بیشتر بوده که ثبات جریان و خروجی های ناگهانی سیستم را به خوبی پاسخ می دهد. خازن های مورد استفاده در آن، تا دمای 45 سانتی گراد را بدون کاهش و تغییر بازدهی ادامه داده و بخش های اتصال رابط ها به مدار، دارای روکش طلا است.

پاورهای MasterWatt MWE Gold دارای وارانتی 3 ساله هستند؛ فن های مورد استفاده در بخش تهویه آنها از نوع Silencio بوده که نویز صوتی آنها به حداکثر 20 دسی بل برآورد شده است. فن ها دارای بلبرینگ های مهر و موم شده LDB هستند.

ماوس گیمینگ Cooler Master MM831 MMO محصولی جدید از سری M800 بوده و اولین ماوس از این خانواده است که تنها 162 گرم وزن دارد. در بخش هایی از این ماوس دیودهای LED RGB نصب شده و این دیودها توسط کاربران و با استفاده از برنامه نرم افزاری اختصاصی، قابل تنظیم و مدیریت هستند.

متریال های اصلی این محصول از PBT Plastic / Rubber بوده و به گفته کولرمستر، می تواند 16 میلیون رنگ گوناگون را به نمایش درآورد. برای ماوس حرفه ای، یک سنسور حرفه ای نیز نیاز است؛ از این رو کولرمستر از سنسور پیشرفته ی Pixart 3360 Optical در این مدل استفاده می کند که می تواند دقت 24000 dpi را به ارمغان بیاورد.

کاربران می توانند به وسیله رابط مستقیم، در 4 مرحله دقت این ماوس را از 100 dpi تا 24000 dpi تنظیم نمایند. میزان Tracking Speed در ماوس گیمینگ Cooler Master MM830 MMO برابر با 250 ips بر 50 g است. این محصول دارای 512 کیلوبایت حافظه داخلی، 5 پروفایل برای ذخیره سازی تنظیمات متنوع و یک پردازنده 32 بیتی ARM است.

دیگر تصاویر و محصولات این شرکت را می توانید در ادامه مشاهده نمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا