بازی هافناوریکسب و کار

عنوان بازسازی شده Call of Duty Modern Warfare 2 در همین هفته عرضه خواهد شد

ظاهرا عنوان بازسازی شده Call of Duty Modern Warfare 2 خیلی زود عرضه خواهد شد. TheGamingRevolution به عنوان یک منبع کاملا قابل اعتماد که اطلاعات سری Call of Duty را قبل از معرفی رسمی منتشر می‌کند، حالا اعلام کرده که در تاریخ 30 مارس (11 فروردین) ما شاهد بازسازی بخش تک نفره Modern Warfare 2 خواهیم بود.

من با @Okami13_ صحبت کردم و با توجه به نکاتی که او به من گفته، Modern Warfare 2 Campaign Remastered در تاریخ 30 مارس عرضه می‌شود.

اطلاعات دیگری از بازی رونمایی نشده و حالا با توجه به این که بازی باید عرضه شده باشد دیگر خبر خاصی احتمالا در انتظار ما نخواهد بود به غیر از منتشر شدن بازی. قبل‌تر نیز گزارشی منتشر شده بود که به روز رسانی Call of Duty Modern Warfare 2019 شامل برخی طرح‌های هنری نسخه بازسازی شده است. برخی از اطلاعات نسخه ویژه عنوان بازسازی شده Call of Duty Modern Warfare 2 نیز لو رفته بودند.

با خرید Modern Warfare 2 Campaing Remastered شما باندل Underwater Demo Team Classic Ghost را دریافت خواهید کرد.

یا می‌توانید باندل Ghost Pack: Oil Rig را تهیه کنید تا Call of Duty Modern Warfare 2 Campaing Remastered را دریافت کنید.

عنوان بازسازی شده Call of Duty Modern Warfare 2 باندل Ghost

همانطور که اشاره شد بازی Call of Duty MW2 Campaign Remastered برای عرضه در تاریخ 30 مارس (11 اردیبهشت) در نظر گرفته شده اما به محض انتشار اطلاعات بیشتر ما برای شما عزیزان منتشر خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: وضعیت شما در بازی Call Of Duty Warzone چگونه است؟ [بروزرسانی]

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا