بازی هافناوریکسب و کار

رونمایی سامسونگ از پاوربانک با قابلیت شارژ سریع 25 واتی در کنار سری گلکسی اس 11

امسال سال جذابی برای طرفداران موبایل خواهد بود، پشتیبانی از آداپتور‌های 65 واتی را سال 2019 توسط Oppo و RealMe دیدیم. باتری 4000 میلی آمپری هر دو دستگاه کمپانی‌های گفته شده در زیر 30 دقیقه از 0 به 100 درصد شارژ خواهند شد و سامسونگ نیز در کنار شارژ سریع گلکسی اس 11 قرار است تا از پاوربانک خود با خروجی شارژ سریع 25 واتی رونمایی کند.

با معرفی سری گلکسی نوت 10 سامسونگ توانست تا در کنار شارژ سریع 25 واتی خود، توانایی شارژ 45 واتی را از طریق برق شهری برای گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس مهیا سازد اما ظاهرا سری گلکسی اس 11 نیازی به برق شهر برای شارژ سریع خود ندارند و سامسونگ در کنار این سری از یک پاوربانک 10 هزار میلی آمپری با قدرت شارژ 25 واتی به صورت سیمی رونمایی خواهد کرد. تصویری که از سمت FCC منتشر شده نشان از حضور دو پورت USB Type-C دارد که احتمالا یکی از این پورت‌ها برای شارژ پاوربانک و دیگری برای خروجی پاوربانک است. البته احتمال اینکه هر دو پورت هم برای شارژ دستگاه و هم برای شارژ پاوربانک استفاده شوند نیز است.

به غیر از دو پورت گفته شده عکس منتشر شده نشان از حضور یک پد شارژ بی‌سیم نیز دارد که این احتمال را به ما می‌دهد که این پاوربانک قابلیت شارژ دستگاه‌هایی که پشتیبانی از شارژ بی‌سیم را دارند نیز دارد. زمان کمی تا CES سال 2020 مانده است و باید شاهد حضور گوشی‌های قدرتمند در کنار وسایل جانبی جذاب آن‌ها باشیم که سامسونگ تا به کنون از یکی از وسایل جانبی قدرتمند خود مشخصاتی کوتاه به ما داده است.

نظر شما درمورد CES 2020 چیست؟

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا