فناوری

رونمایی از کنسول‌های ایکس باکس با طرح سریال The Mandalorian

شرکت «مایکروسافت» (Microsoft) با برگزاری یک قرعه‌کشی، قصد دارد کنسول‌های «ایکس باکس سری ایکس و اس» (Xbox Series X/S) را با طرح ویژه سریال «مندلورین» (The Mandalorian) به هواداران خود اهدا نماید.

به گزارش وب‌سایت «ایکس باکس وایر» (Xbox Wire)، «مایکروسافت» با همکاری استودیو «لوکاس فیلم» (Lucasfilm)، نسخه سفارشی جدیدی از کنسول‌های ایکس باکس معرفی کرد که طرح کاراکترهای اصلی سریال «مندلورین» روی آن نقش بسته است. این طرح‌های سفارشی به مناسبت شروع فصل سوم سریال مزبور آماده و طراحی شده است. شرکت «ایکس باکس» اعلام می‌کند طرح‌های ویژه «مندلورین» به صورت محدود در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

نسخه Xbox Series S با طرح ویژه از کاراکتر «گروگو/ بیبی یودا» رنگ‌آمیزی شده و نسخه Xbox Series X با طرح ویژه از کاراکتر Mondo تزئین شده است. لازم به ذکر است که هیچ یک از نسخه‌های سفارشی با چهره واقعی «پدرو پاسکال» طراحی نشده است.

نحوه شرکت کاربران در قرعه کشی دریافت کنسول ایکس باکس با طرح سریال The Mandalorian

البته کاربران باید برای دسترسی به طرح‌های ویژه کنسول Xbox Series X/S باید در یک قرعه‌کشی شرکت کنند. کاربران برای شرکت در قرعه کشی ایکس باکس، باید عبارت TheMandalorianSweeptakes# را در توییتر خود ریتوییت کنند. مدت زمان شرکت در قرعه‌کشی دریافت کنسول ایکس باکس با طرح ویژه سریال The Mandalorian از تاریخ 2 مارس تا 11 مه (11 اسفند 1401 تا 21 اردیبهشت 1402) خواهد بود.

کنسول ایکس باکس با طرح سریال The Mandalorian

مایکروسافت اعلام کرده تمامی افرادی که در مکان‌های پشتیبانی کنسول ایکس باکس قرار دارند، می‌توانند در این قرعه کشی شرکت کنند. البته این شرکت یک طرح ویژه دیگری نیز در نظر گرفته که تنها برای دارندگان حساب بانکی ایالات متحده قابل دریافت خواهد بود. این طرح با پد بزرگ کاراکتر دوست‌داشتنی «گروگو» (Grogu) بسته‌بندی شده که انواع زنگ‌ها، سوت‌ها با چراغ‌های پرزرق و برق و جا لیوانی نیز ارائه می‌دهد.

قسمت اول فصل سوم سریال «مندلورین» دیروز از شبکه «دیزنی پلاس» (+ Disney) پخش شد. با موفقیت قابل‌پیش‌بینی «مندلورین»، «جان فاورو»، شورانر مجموعه اخیراً اعلام کرد که در حال نگارش فیلم‌نامه فصل چهارم سریال است. «پدرو پاسکال»، «جینا کارانو»، «کارل ویترز»، «جیانکارلو اسپازیتو» و «دیو فیلونی» تیم بازیگری سریال «مندلورین» را تشکیل می‌دهند.

  • شایعات مربوط به وضعیت فعلی بازی جدید Star Wars Eclipse
  • فهرست بازی‌های رایگان ماه فوریه ایکس باکس لایو گلد مشخص شد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا