بازی هافناوریکسب و کار

آیا اپل آیفون‌های سال 2021 را بدون هیچ پورتی روانه بازار می‌کند؟

گزارش جدیدی توسط Ming-Chi Kuo، تحلیلگر اپل منتشر شده که اطلاعات جالبی درخصوص آیفون‌های 2021 و 2022 ارائه کرده است. براساس اطلاعات این گزارش در سال 2020 شاهد حضور 4 آیفون با صفحه نمایش OLED در بازار خواهیم بود، در حالیکه آیفون‌های 2021 بدون هیچگونه پورتی معرفی خواهند شد. این گزارش درست یک هفته پس از آن منتشر شده که گفته شد اپل قصد دارد از سال 2020 دو رویداد برای معرفی آیفون‌های خود برگزار کند.

آیفون‌های 2021 و 2022 با تغییراتی جالب توجه معرفی می‌شوند

در حالیکه آیفون‌های 11 چندی پیش معرفی شدند، بسیاری مایل بودند تا شاهد این باشند که اپل برای همیشه پورت لایتنینگ را کنار گذاشته و به پورت محبوب این روزها، یعنی USB-C روی می‌آورد. پس از آن همه پیش‌بینی کردند که آیفون‌هایی 2020 قطعاً با USB-C عرضه خواهند شد. حالا به نظر می‌رسد که اپل پا را فراتر گذاشته و قصد دارد به‌طور کل از هیچ پورتی استفاده نکند. این یعنی طبق گفته Ming-Chi Kuo آیفون 2021 هیچ پورتی نخواهد داشت.

این گزارش همچنین پیش‌بینی می‌کند که اپل در سال 2020 چهار آیفون معرفی خواهد کرد که یکی از آنها 5.4 اینچی، دو 6.1 اینچی و یک 6.7 اینچی همگی با پنل OLED خواهند بود. اصلی‌ترین تفاوت این گوشی‌ها به غیر از اندازه نمایشگر، سیستم دوربین آنها خواهد بود. آیفون‌های 5.4 و 6.1 اینچی که نسخه‌های ارزان‌تر هستند دارای دوربین دوگانه در قاب پشتی خود خواهند بود و دو مدل دیگر با دوربین سه‌گانه با تکنولوژی ToF عرضه خواهند شد.

برای سال 2020، مینگ-چی کو پیش‌بینی کرده است که در نهایت نسل دوم آیفون کامپکت اپل، یعنی iPhone SE 2 نیز روانه بازار خواهد شد. آیفون SE 2 احتمالاً دارای یک نمایشگر تمام صفحه بدون کلید Home و حتی قابلیت تشخیص چهره Face ID باشد. انتظار می‌رود که این گوشی دارای TouchIDای باشد که در کلید پاور یکپارچه شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا