بازی هافناوریکسب و کار

احتمال معرفی سرویس استریم تلویزیونی اپل در تاریخ 5 فروردین

اپل به صورت رسمی اعلام کرد که در 25 مارچ (5 فروردین) رویدادی را برگزار خواهد کرد؛ جایی که انتظار می رود در آن از سرویس استریم تلویزیونی که مدت ها است در مود آن شایعات به گوش می رسد و همچنین سرویس اشتراکی Apple News رونمایی شود.

طبق معمول، نمی‌توان اطلاعات زیادی از دعوتنامه کمپانی به دست آورد اما با توجه به گیف متحرکی که شمارش معکوس و تگ “It’s show time” را نشان می دهد می توان حدس زد که سرویس تلویزیونی نقشی عمده را در این رویداد بازی کند. شایعات مربوط به این رویداد در اواخر مارچ، از ماه گذشته آغاز شد و گزارشات حاکی از این بودند که کمپانی قصد دارد تا در این رویداد به صورت اختصاصی بر روی سرویس‌ها تمرکز کند. البته در این رویداد نیز مطابق همه رویداد های اپل این شانس وجود دارد که ما شاهد معرفی ایرپاد‌های به روز رسانی شده، یک آیپد جدید سطح پایین و یا پد شارژ بی سیم ایرپاور باشیم.

این اولین باری نیست که اپل از شعار “It’s show time” برای یکی از رویدادهایش استفاده می کند. کمپانی برای اولین بار از این شعار در سال 2006 برای رویداد ماه سپتامبر خود استفاده کرده بود؛ جایی که خبر ارائه فیلم ها را در iTunes اعلام کرد و همچنین برای اولین بار از iTV رونمایی کرد (که در سال 2007 به Apple TV تغییر نام داد). تیزر به کار رفته توسط کمپانی قطعا یک تیزر مناسب برای رویداد پیش رو است. همانند سال 2006، می توانیم شاهد این باشیم که اپل برای دستگاه های خود خدمات رسانه ای ارائه می کند.

علاوه بر سرویس تلویزیونی که شایعه شده است بهار امسال راه اندازی می شود، به نظر می رسد که اپل کار سرویس اشتراکی Apple News را نیز آغاز کند. براساس گزارشات، سرویس Apple News به دنبال ارائه بسته ای به سبک نفتلیکس برای مجلات و روزنامه های اشتراکی در محیطی با استفاده راحت است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا