دسته‌بندی نشده

استیل سریز کمپانی تجهیزات گیمینگ KontrolFreek را تصاحب کرد

SteelSeries، شرکت سرشناس تولیدکننده تجهیزات گیمینگ مانند موس و کیبوردهای حرفه‌ای، خبر خریداری یکی از همتایان خود را اعلام کرده است. استیل سریز کمپانی تجهیزات گیمینگ KontrolFreek را که سازنده بازه متنوعی از لوازم جانبی‌های مخصوص بازی، مانند کابل های بازی، گریپ‎های دسته‌های کنسول های بازی و غیره می‌باشد را خریداری کرده است. این دومین خرید بزرگ استیل سریز در این مدت اخیر محسوب می‌شود. این کمپانی سال گذشته کمپانی A-Volute را تصاحب کرده بود.

بدین ترتیب استیل سریز دومین خرید مهم خود را نهایی کرده که KontrolFreek، تولیدکننده تجهیزات جانبی برای کنترلرهای گیمینگ می باشد. مدیرعامل های هر دو کمپانی بیانیه ای را در رابطه با این معامله منتشر کرده اند. ارتباط دو کمپانی باهم بسیار شبیه است. به طوری که استیل سریز از تولیدکنندگان مهم کنترلر گیمینگ محسوب می شود و در مقابل KontrolFreek یک سری لوازم جانبی برای کنترلرها تولید می کند.

مدیرعامل استیل سریز در این رابطه می گوید که با توجه به عرضه کنسول های نسل جدید، هیچ زمانی بهتر از این برای به حداکثر رساندن تجربه گیمینگ و محصولات برای گیمرها وجود نداشت. با تخصص و محبوبیت KontrolFreek، فرصت های جدیدی برای گیمرها در سراسر جهان فراهم خواهد شد. در سمت دیگر مدیرعامل KontrolFreek این معامله را یک دستاورد بزرگ بعد از سال برند سازی و ساخت محصول برای این کمپانی دانسته و اعلام کرده کمپانی به ارتقا سطح گیمینگ در وسعت جهانی ادامه خواهد داد. وی ادغام شدن با استیل سریز را فرصتی برای ارتقا به سطحی بالاتر عنوان کرده است. KontrolFreek دارای یک جامعه بزرگ 4 میلیونی گیمرها با عنوان FreekNation است که نشان از اهمیت حضور آنها در صنعت گیم دارد.

دکمه بازگشت به بالا