فناوری

اهدای گیفت کارت‌های 100 دلاری استیم همراه با مدل‌های کارت گرافیک RTX 40

فروشگاه MicroCenter قصد دارد به تمامی دارندگان کارت‌های گرافیکی Nvidia RTX 40 گیفت کارت‌های 100 دلاری «استیم» (Steam) را اهدا کند. در ادامه خبر به دلیل رویکرد فروشندگان آمریکایی در راستای فروش این مدل از کارت گرافیک می‌پردازیم.

برخی از بازیکنان از اختلاف قیمت 200 دلاری کارت‌های گرافیک RTX 40 یا RTX 4070i متعجب شدند. اما امروز شرکت «انویدیا» (Nvidia) و شرکای تجاری شرکت مذکور بودند که از عدم علاقه کاربران به خرید یکی از جدیدترین محصولات سری Nvidia RTX 40 شگفت‌زده شده‌اند. گویا حتی چنین قیمت پایین‌تری هم برای قانع کردن کاربران کافی نبوده است. از زمان شروع هفته دوم عرضه RTX 4070، به نظر می‌رسد مشکل قابل‌توجهی در زمینه انتشار این محصول وجود ندارد اما آمار فروش این کارت گرافیک نشان می‌دهد محصول مذکور چندان مورد استقبال قرار نگرفته است.

اهدای گیفت کارت به دارندگان کارت گرافیک RTX

بنابراین، فروشگاه آمریکایی MicroCenter بدین نتیجه رسیده است که اهدای یک گیفت کارت 100 دلاری «استیم» در کنار کارت گرافیک RTX 40 شاید بتواند کاربران را به خرید این محصول ترغیب کند. البته اهدای یک گیفت کارت استیم به منزله تخفیف نخواهد بود. گفتنی است برخی از پلتفرم‌ها این گیفت کارت‌ها را با پول نقد معاوضه می‌کنند. در حقیقت، در صورتی که پلتفرم‌ها 15 درصد از قیمت آن را کاهش دهند هم یک تخفیف 85 درصدی نصیب خریداران این محصول خواهد شد.

اهدا گیفت کارت به دارندگان کارت گرافیک RTX؛ فروش جدیدترین محصول انویدیا در کشورهای اروپایی بهتر است

کاربران مدام اخباری را می‌شنوند که برخی از فروشندگان کارت گرافیک RTX 40 را پایین‌تر از قیمت تصویب‌شده به مشتریان می‌فروشند. اینطور به نظر می‌رسد که فروشندگان تلاش می‌کنند این محصول را هرچه‌سریع‌تر از انبار موجودی خود خالی کنند. اما همچنان علاقه زیادی برای این کار دیده نمی‌شود. گفتنی است بازار کشورهای اروپایی و آسیایی وضعیت بهتری در فروش کارت گرافیک شرکت «انویدیا» نسبت به کشور آمریکا دارند.

اهدای گیفت کارت به دارندگان کارت گرافیک RTX

شایان ذکر است اقدامات اخیر فروشندگان برای کاهش قیمت مدل کارت گرافیک RTX 40 و اهدای گیفت کارت کمتر از دو هفته نیز شروع شده است. شکی نیست که قیمت‌ها با این سطح از تقاضا بهبود خواهد یافت. در غیر این صورت، خود این فروشگاه‌ها مجبور می‌شوند تا حاشیه سود خود را قبل از شرکت سازنده کاهش دهند.

  • باندل کارت گرافیک Arc A750 با RTX 4090 در ژاپن!
  • ایسوس Zenbook S 13 OLED، باریک ترین لپ تاپ 13.3 اینچی OLED جهان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا