بازی هافناوریکسب و کار

برنامه بزرگ اینتل در تابستان 2020 – منتظر 12 شهریور ماه باشید

برنامه بزرگ اینتل در تابستان 2020 تیم آبی به تازگی دعوتنامه‌های خود برای خبرگذاری‌ها را به رویداد رسانه‌ای آنلاینی در 2 سپتامبر 2020 (12 شهریور ماه) ارسال نموده است. تنها نکته قابل رویت در این دعتنامه جمله “ما چیزی بزرگ برای به اشتراک گذاشتن داریم…”. همه تئوری‌های خاص خود را دارند اما خب هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

The Verge البته بهترین نظریه را دارد، معرفی / عرضه رسمی پردازنده‌های موبایل نسل یازدهم Tiger Lake به همراه چند نوت بوک از تولید کننده‌های مختلف که عرضه مدل‌های خود برای پاییز 2020 را اعلام خواهند کرد.

برنامه بزرگ اینتل در تابستان 2020

البته برخی معتقدند که این رویداد ممکن است با پلتفرم دسکتاپ مرتبط باشد، شاید یک نمایش از پردازنده‌های نسل یازدهم Rocket Lake S. چرا سپتامبر؟ زیرا سپتامبر 2020 ماه شلوغی برای AMD و Nvidia می‌باشد، زمانی که هر دو محصولات نسل بعدی گرافیکی خود را عرضه خواهند کرد. و البته در این میان شایعه شده ریز معماری Zen 3 تیم سرخ نیز در همین تاریخ رونمایی خواهد شد.

برنامه بزرگ اینتل در تابستان

معرفی Ryzen 4000 Vermeer می‌تواند باعث شود اینتل حداقل Rocket Lake S را به نمایش گذارد زیرا اولین ریز معماری واقعا جدید دسکتاپ پس از 5 سال خواهد بود که با استفاده از هسته‌های جدید Cypress Cove که در واقع مدل‌های 14 نانومتری Willow Cove هستند، عرضه می‌شود. البته در این میان غافلگیر کننده نخواهد بود اگر اینتل اطلاعات بیشتری بخصوص درباره عملکرد گرافیک‌های جدید و قدرتمند Xe به اشتراک گذارد.

در هر صورت فعلا نمی‌توانیم درباره برنامه‌های اینتل برای تاری 12 شهریور ماه نظر قطعی دهیم اما اگر این کمپانی در این تاریخ به سراغ گرافیک‌های قدرتمند و شاید گیمینگ Xe برود، ماهی فوق العاده را برای دوست داران گرافیک پشت سر خواهیم گذاشت که سه غول بزرگ تکنولوژی محصولات نسل بعدی خود را در آن به نمایش خواهند گذاشت.

بیشتر بخوانید: نمایش گرافیک Xe در سه مدل توسط اینتل بر پایه معماری Xe HP و Xe HPC

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا